ponedjeljak, 29.05.2006.

spustanje na 3razred. osnovne =/

branko says:
halo
ima li koga

stormacCh says:
yo

branko says:
ko si ti

stormacCh says:
ivan krist

branko says:
sram te bilo ismijavas Bozje ime

stormacCh says:
sta imas protiv moga imena i prezimena ?

branko says:
oces li me krstiti
hahahahaha

stormacCh says:
krstim samo pametne

branko says:
u koji ides razred

stormacCh says:
3.
ti ?

branko winks:
Play "Laugh"

branko says:
u 7.

stormacCh says:
cek uciteljica me zove

branko just sent you a Nudge!

stormacCh says:
7
mlad si

branko says:
pa ti ides u 3. osnovne ili srednje

stormacCh says:
pa osnovne
nisam tako star

branko says:
kako to da nisi u skoli u koju skolu idesP:

stormacCh says:
osnovna škola split 3
učiteljica : ankica perišić
jutro mi je bila

branko says:
ti si iz splita?????

stormacCh says:
a sto si mislio da sam iz zimbabwea ?

branko says:
ja sam iz mostara i idem u osnovnu skolu petra bakule

stormacCh says:
he he nice , mozda moja uciteljica zna tvoju
kako ti se zove uciteljica ?

branko says:
u mene su nastavnici smoto smotani a ne ucitelji
koji su mi bili do cetvrtog razreda

stormacCh says:
a tako znaci

branko says:
ggrrrrrrr

stormacCh says:
sto si ljut ?

branko says:
ma bezveze
i nisam ljut
ali takvu gresku napraviti hahahahahah
hihihihihih
hahahahah
hihihihi

stormacCh says:
joj pa nisam mislio

branko says:
ma nema veze
imas li djevojku

stormacCh says:
imao sam u vrtiću
zvala se "galeb"

branko says:
aha moš mislit
galeb hahahah
hhhhhhaaaaaalllllloooooo
jesi li tu
majmunko

stormacCh says:
trazim kruha za tebe
vidim da si gladan
pa mi te zao

branko says:
kakva ti je to fora malac jedan
zao ce meni biti tebe kad te opalim štocem

stormacCh says:
sto je stoc ?
mislis oni stapici ? sta se jedu

branko says:
šaka u glavu majmune glupi

stormacCh says:
aaa sigurno me nece boljeti, ti si pre mrsav , zgoljo

branko says:
ja cu tebi traziti prvu pomoć a ne kruh

stormacCh says:
meni je tata policajac
a stric trenira kung fu i ima crni pojas
pa ces ti vidit

branko says:
a mogu mislit tebe ima 195 kg u tebi

stormacCh says:
samo nek ti saznam ime

branko says:
moj tata gangster u najjačoj bandi ha

stormacCh says:
taata ti je crnac ?

branko says:
jeste a ja sam mulat

stormacCh says:
onaj sto ima brkove povise ociju ?

branko says:
jao provale

stormacCh says:
mulat od 30kg : P
imas sigurno 3 prsta kad tako sporo pises
4god sam mladji od tebe a vidi me kako sam brz
ja govorim a brat piše

branko says:
ti smi rec derle iz 3. razr
hhhhhaaaa jesi smotan neznas ni pisat

stormacCh says:
jebiga zato imam brata
on je polu crnac i polu kinez

branko says:
........... ti mater

stormacCh says:
kako ti se cura zove ?
muzafreda ?

branko says:
e nije nego muzakreda

stormacCh says:
ima li vode kod vas ?
znam da mi svako jutro kombijima saljemo vodu u mostar iz nase skole

branko says:
aha

stormacCh says:
reci mi prezime pa cu sljedeci put poslat tebi malo vise

branko says:
bolj je mostar od splita

stormacCh says:
da imas za 2 dana
mozda je ljepsi, al mi bar nismo gladni : )

branko says:
sat u vas onaj glupi hajduk(uša)
bolji je DINAMO

stormacCh says:
ko je dinamo

branko says:
ILI je
a ti nemas pojma o zivotu

stormacCh says:
to si isao na internet iz UNICEFa ?

branko says:
dinamo klub iz zagreba

stormacCh says:
di je zagreb ?
geografija
u 5r.

branko says:
......... ti Split

stormacCh says:
imas 30kg ,crn si i mucaš ?

branko says:
brat ti PEDOFIL
tako mu reci
a ti si muška kurva

stormacCh says:
nemam brata

branko says:
odnosno ŽIGOLO

stormacCh says:
sto je zigolo ?
žigice ?
šibice ?

branko says:
muska kurva-žigolo

stormacCh says:
mislis isto kao zenska kurva ?

branko says:
da

stormacCh says:
onda kazes da mi je brat prostitutka
cuo sam da su 90% zena u Mostaru prostitutke

branko says:
pa znas li ti sta znaci rijec pedofil

stormacCh says:
kao peder

branko says:
pa jeli ti krivo

stormacCh says:
da

branko says:
ako ti je krivo ja sam cuo da je u splitu 100% MUSKARACA pedera

stormacCh says:
ja nisam peder, ali moj decko je

branko says:
jeli to ti imas decka a musko si
???????????

stormacCh says:
pa to je normalno danas

branko says:
pa ako imas decka i ti si peder derište jedno
i ti i on ste pederi

stormacCh says:
sta lazes
on je rekao da je samo on
ne lazi molim te

branko says:
pa dva muskarca su pederi a vas dvoje ste muskarci sto znaci da ste pederčine

stormacCh says:
nisam mu jos pisu vidio
rekao je da se nigdje ne zurimo

branko says:
a BOZE moj sa kakvim se ja pederima dopisujem!!!!

stormacCh says:
oces doci do splita
da se upoznamo

branko says:
adios!!!!

branko says:
pa vjerovatno

stormacCh says:
onda cemo skupa
da pokazemo
pishe
jedni drugima

branko says:
JEBATI CU I TEBE I TVOJU PIŠU KAD TE VIDIM PEDERČINO!!!!!!!!

stormacCh says:
jedva cekam

- 16:28 - Komentiraj me ba! (8) - Ma printaj bolan - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.