nedjelja, 14.05.2006.

na brzinu

ljudi javljam vam se nemam puno vremena za pisati samo uc ukrato sve reci. evo nalazim se u nekom podrumu punom štakora, mrak je jedva vidim. nasao sam ovde kopjutr' neki neznam odkud ovde uglavnom bjezim od policije pizda im materina. nemos se sakrit da ga jebes. ljudi moji govorim vam nisam ja ubio tog prokletog kineza. joj mama sto sam otiso vamo, vidi sad belaja. nema mene uvjek prati belaj pa ga jebi. uglavnom neznam kako cu se vratiti ako se vratim uopce ako ne ljudi, cuvajte uspomenu na mene, govorite kako je haso uvjek bio kavalir i bio načitan. policije ima ko lopova u bosni, eto sad znate kako je zajebano meni, iskreno nisam ja mayke mi fijade on je samo pao kad sam mu reko cao! al eto ljudi se okomili na mene cigani su to amerikanci samo gledaju kako ce ilegalca zajebat. bio sam našo i curu a evo sad kita usta :P. fali mi bosanska kafa puno, ovde kafa nevalja ništa, dole u mojoj bosni kad ti da kocku šečera, filđan i na dnu šolje nacrtan mjesec to je prava kafa. eto ljudi neko ulazi u podrum moram ici veliki pozdrav pusa. osmane reci mami ako se nevratim da sam se borio za slobodu bio veliki borac, i da sam pedercina ona to jos nezna alq ken đihad.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 13:07 - Komentiraj me ba! (9) - Ma printaj bolan - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.