Obavijest 2

Ispričavam se svima koji su očekivali dizajn, ali odlučila sam ovaj blog staviti "na čekanje" do daljnjega. Ideja je bila zgodna, ali nije bilo previše zainteresiranih, a ja sam u međuvremenu imala raznoraznih drugih obaveza pa sam nekako "izašla iz toka", odnosno izgubila interes za daljnje održavanje ovog bloga. Blog, naravno, neću brisati ako još netko od vas bude poželio uzeti koji dizajn.

Pozdrav svima! Možete me i dalje čitati na starom blogu.

- 14:35 - Komentari (43) - Isprintaj - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Napomena
Ukoliko vam se dizajn predloška "raspada", to je vjerojatno zato što na blogu imate preširoke slike/ ankete/ mp3 playere/ video fajlove i slične dodatke. Nažalost, tu vam ne mogu nikako pomoći - jedino što možete učiniti (koliko ja znam) jest smanjiti slike.
Arhiva
• Siječanj 2007 (1)• Prosinac 2006 (2)• Studeni 2006 (12)
Linkovi za ništa
• Forum.hr • Net.hr • Geocities • Index.hr • Google.com • Yahoo.com
Blogovi
• Kućanica u Japanu • DsK • Frendica I • Frendica II • T-Zombix • Jezdimir Uskoković
credits
• SITE OWNED BY Puto Puto
• layout design by laurice
• image © Barunson Co.
• download at DDGraphics