utorak, 07.04.2009.

Spojen je i dovod plina

Sve se odvilo nekak prebrzo... u petak ujutro me zvao čovjek za spajanje spremnika sa bojlerom i da mi dovede plin do špareta u kuhinji !
Veli da bi mogli doći da mi to riješe!!!
Nikak mi to nije odgovaralo, al kad majstori imaju vremena onda se ne bira, jer ko znak kad bi opet mogli rolleyes
I kaj sad, krenuo sam gore i tak su i oni došli, cca 9 i 30. E sada, problemi ... naravno da ja nisam do tada opće razmišljao kako i ko bu skopao kanal za plinsku cijev od spremnika do kuće. Cijev mora ići na 60 cm dubine, i ja sam prionuo poslu, mislio sam to skopati pa kolko trajalo - nek traje, pa valjda nemre duže od dva-tri sata !!! MOOLLLLIIIMMM.... nema šanse, zemlja je mokra i ljepi se na lopatu i apsolutno je nemoguće ponovno zariti lopatu u zemlju, a kamoli iskopati novi komad zemlje. Te nakon sat vremena uzaludnog brcanja po zemlji, nema nikakvog napretka !!!
OKEJ, probat ću zovnuti bageristu, ali ko bi došao isopati samo jednu rupu ?!?!? Naravno, bager je zauzet, ali CAR od šefa ga preusmjerava i bagerista dolazi za cca pola sata thumbup CAR !!!
I sat vremena kopanja po toj mokroj zemlji i kanal je napravljen ..... jjuuuppppiiiiii yes
E sada, njih trojica, jedan varioc, jedan majstor i jedan pomoćni, krenuli su u podrumu razvoditi cijevi, malo varili, malo šerafili te spojili cijevi po podrumu.
Pomočnjak je usidrio spremnik i složio gromobran te su onda svi zajedno spajali cijevi vani i u zemlji, te sve skupa spojili na sam spremnik.... svega po malo i vrlo brzo je sve bilo spojeno !! Oko 15 sati su pospremili alat i završili sa radnim danom.

IMAM PLIN SPOJENN smokin

- 00:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Gradnja montažne kuće i problemi kompletnog projekta. Naravno, i predradnje koje se moraju odraditi da bi taj životni prostor zaživio ! rofl