Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis klošara

ovo je glup blog namjenjen za srat po ljudima itd...
i ako mi se bude dalo pisac cu lepo.....
kao svoje prijatelje i naravno bivsu..........
pa to tele u rozoj majicici sam ja da klosarkaski klokan......
mrzin skolu jeden puno prdin puno redikul san....
dosta san se izvrido...
zivin na selu na velikom krdu u makarskoj.
lud san iden u bolnicu redovno duvan i pijen kavu........
da i volin beli valter......pozdrav gudini..
evo vam image hosting file hosted images

image hosting file

: richie--ramoneWww-text Gif Images

Www-text Gif Images

hotmail.com

moja slika..........headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13

Free Music

Free Music



Free Music
link:
moj braco
birte luda njemica
lostusiducura
tonka
Čep
gudin
vale
moj i anonimni KeKKin blog
avril fan

sta mislite o meni??
da san lud ko kurac
da san glup ko kurac
da san normalan ko kurac
da sam pijan ko kurac
da san drogiran ko kurac
da san munjen ko kurac
da san retard ko kurac
da san mlohav ko kurac
da san moojjiiimmm tttee ejjj kkooo kurac
ili da san jednostavno sve...
  
pollcode.com free polls



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

četvrtak, 13.09.2007.

My knjiga Of sijecanja

sretanPrije tocno 7mjeseci dobio sam jednu ka knjigu...
ta ka knjiga bila je od jedne ka osobe...
U toj knjizi je pisalo skoro sve i objasnjavalo sta i kako mi je bilo proteklih godinu dana....
I dok sam to sinoc citao u isto vrime san se i smijao, pa cak me malo u depresiju kasnije bacalo sta san dulje citao...
Svatio san nakon sta san sve to procitao kakav sam bio tih proteklih godinu dana kakav san bio ustavri (govno) prema svim osobama koje sam volio i koje sam poznavao....
I sada pisem pos o tome kojima ce se osobama svidit i za koje ce nasmijat...
Ta ka knjiga bila je pisana na jedan odreden datum i odreden dan...
U toj knjizi je pisalo kako je sve to bilo savrseno tih godinu dana ali nije!!! Zasto??? necudi me!!!
U tom periodu je bio i bozic koji mi je bio uzasno naj i nepamtim kada sam ikada imao takav bozic ali to sada nije bitno...
Pisalo je kako me nije bilo briga i sta nisam vjerovao sta su mi drugi govorili...
Ali sada kada gledam vjerujem u to..
Vjerujem prijateljima i znam da mi nebi lagali (hvala tea) sta si me spasila tu vecer iz tucepa....
Cak nova bila je upletena bože sacuvaj zbrke....ja.......jos neki.....itd....
ali sve u svemu ta noc nije bila za pamtit ali je necu zaboravit...
Ako vam neko kaze uvijek cu bit uz tebeLAZE!!!!!
to je tako podla laz u kojoj san ja zivio godinu dana...
I svatit cete da ce jedini uz vas bit prijateljinakon bilo cega..
I ako ti osoba kaze da te voli..
Hmm u vecini slucajeva sere...
ali nevjerujte onom ko vam kaze volin tenego onom ko te upita placuci volis li me??? to sam svatio neznan kako...
Provest zivot....HAHA jos jedan smijeh sretan za te osobe nema rici koje ti govore i napisu i kazu u facu...
Vratim se na knjigu (skrenia san s teme) u biti nece te odredena osoba bit tu iako ce govorit ti volim te i da ce uvik bit tu...
U biti bit ce tu neki odreden period i zaljubit ces se bolit ce te i mrzit ces je ili njega....
Ali duboko u vasem srcu cete se sjetit tog dana ili ti perioda i cuvat te odredene stvari koje ti je ta odredena osoba dala i smijat cete se sa svojima kasnije kaoko ste naivni i glupi bili u djetinstvu...
To je samo avantura nista drugo (Sex, Drugs & Alchohol)...
ajd eto to bi bilo to POZZ mojoj VALIvolin te puno....kisskiss

D KloŠaR

- 16:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 10.09.2007.

Evo 20ih post sa 5 otpadnih...

<strong>OI ljudi evo jos jedan post hvala bogu evo ovo je post o FAKU , SPDNJE , ALKOHOLU ITD......

hmmmm......
neznan sta da pisem.......
mislin........
evo ovako FAK je engleska riječ,to je glagol sta znaci prijec u seksoalni interkurs...
rijec je smatrana vrlo uvredljiva....
Image Hosted by ImageShack.us

FAK je ukratko kratka rijec za opista me...
kao FUCKED UP
a zato ima i lijek...
Image Hosted by ImageShack.us

FAKITOL dobra tableta...
dali ste znali da ima i krema za to??

Evo sad cemo šprd........
evoi vam par slika kojim san se smija......
Image Hosted by ImageShack.us

jebote mozemo i silu upotrebljavati....

evo i osama sta je radio nakon amerike...
odnosno film novi njegov...
Image Hosted by ImageShack.us

osama i am your son..

ma malo šprda prijedimo na alkohol...
svi volimo alkohol to je cinjenica ako neki nevole normalno da nisu normalni i to je cinjenica ali sta dobroga mozemo o njemu rec??sta'??
to je stvar koja nas spasi u najugorem trenutku koja nam ublazi pad ali koja ga i uzrokuje...
ona nas cini jacim i vise hrabrim....
od VINAnas boli glava....
od biva nas boli kurac koliko se ispisamo navece ili tijekom dana..
za cure me nije briga samo sidnu i ubodu i grane u guzicu pa izleti odjednom...(zezan)..
Image Hosted by ImageShack.us

evo slika neka glupa..
od ZESTEsta dobijemo??
Image Hosted by ImageShack.us

nista osim sta smo pijani u po ure...
zasto evo vam zasto zato sta smo glupi kad jednom zivimo a mozemo po
PIVIImage Hosted by ImageShack.us

evo nevolin bas heineken jer je pivo sranje nekim je OK nekim tukcima naj je karlovacko.... za mene i jalu je sve ok....
al hein je bad..
piva je zakon ona nas cini sve to pa cak budalama ko sta mi je sad brat srao iza mene i reka...
i kaze da bi me pocastio pivon ali san odbio...
heheeheee
ajd pozz od D KloŠaRa

- 16:17 - Komentari (8) - Isprintaj - #


srijeda, 05.09.2007.

hihihiiiiii


Pisma
Ova pisma je posvecena debelim ljudima
pardon ugodno popunjenin
zove se debela si
DEBELA SI
Kad je vidim suza krene
zasmrde mi noge njene
kuda prođe ta strava
tu vise ne raste trava

prepoznah ja stopu tvoju
sto ubije mačku moju
kad sam s tobom
srce moje
pristaje kucat sjebano je

OJ TI MALA DEBELA SI
PRISTANI MI RANU KRASTI
SMRSAVI MALO MOLIM TE
POSLUŠAJ TI RIJEĆI OVE
VELIKO JE SALO TVOJE
SMRŠAVI ZBOG DOBROVIDA NACIJE

THE END

to je pisma za antoniju evo sad sprd neki..

osanski Tele-shop
Dragi ćitatelji dobro došli u bosna tele-shop
broj koji cete zvati je 09889886524
cjena poziva je 10 km po minuti
da poćmemo
-dali van se ikad dogodilo da
vaš prijatelj vozi motor koji vi nemožete priuštiti
al vašin mukama je doša kraj jer tvrtka
"krademo i varamo" van prestavlja ovo
Image Hosted by ImageShack.us


super-motor na kojem će vam svaka žena zaviditi
iako je samo za jednu osobu i ne može
vozit brže od 40 km/h savršen je za vas
cijena ovog motora je sitnica samo 10000 km
zato zovite


-dali ste ljubitelji teletabisa i brze vožnje
mi imamo rješenje za vas
jer tvrtka"kupite il umrite"
vam s ponosom prestavlja ovu makinju
Image Hosted by ImageShack.us


ova zvijer može povesti i do 2 osobe te
ćete sve oćarati s teletabisom koji visi
možda nema krov zato ne mojte ga na kiši vozit
ovo je savršena makinja koja može da uvati I DO 50 km/h
cijena ovog modela je 4000000 KM a teletabis se još naplaćuje 500 KM

nemate spoj za subotu dok svi drugi imaju
tvrtka"svodnici iz bugojna" van prestavljaju anđu
Image Hosted by ImageShack.us

svi vaši prijatelji bit će oćarani s njezinon ljepotom
a svjedoci kažu da je u krevetu prava zvjer
zato nazovite i narućite super-anđu za samo 4000 KM po noći
i zabavite se
TO JE BIO BOSANSKI TELE-SHOP NADAM SE DA VAN SE SVIĐA
AJ BOG
OSTAVITE DOBAR KOMENTAR

- 16:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #


nedjelja, 02.09.2007.

Igrane


ejjjj simkkkeee mojjjimmm ejjjj mooojjjiiiimmm ttteee sssiiimmmkkkkeeee ejjjjj pa mmmoooojjjiiiimmmm teeeetteee ejjjjjjj....
evo vak ljudi...novi post o IGRANIMA uzivajte...
juce je bila koncert od NO CONTROL ba sje bilo kul i keksi kaze lenci...
pocele smo piiitttiii na MINI golfu...
ja kreten san se ulija ko djevica...
bilo je bas yestoko Zestoko *jbena tipkovnica* parla italiano...
u biti nalila san glavicu..tikvu kaye lenci...kaye eli kaje....ja odgovorila nikaj...
u biti jale ukro bocu vina i vratio...
jer su trcali napaljeni starci ya njim...*jbena tipkovnica* u biti onda je bio fakat napokon no xcontrol i bilo je bas piujano...
loooodnnniccca ejjjj moooojjjiiimmm tttteee siiimmmkkkeee ejjjj...
u biti wslupa san se i pa sa klupa sa motora piciic slomila i rebro bubreg kaye eli. u biti popele se JALE I VIKI I JA I ELI na stage...
pjevali smo sa dadom i ekipom blitZrieg bop i u biti osli smo ja i jale doma sa dadon i bendom u kombiju ya makarsku...
yavrsile smo ja i jale u rokiju bilo je ejjjjjj mmmmooojjjiiiimmmmm ttteeee siiimmmkkkeeee ejjjjjj.......
dost6a sranja odoh ja...pijana san jos hihihihiiiiiiiiiiiii
rekla je eli da procitan ono od maloprije *Rooodnnniccca*


I dado je bio bas zlocest u igranima heheheehehe

- 15:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.