Put jednostavnosti https://blog.dnevnik.hr/putjednostavnosti

utorak, 08.11.2011.

Okretanje prema unutra

Ponovo mi se, kao i u prvoj trudnoći, dešava da se sve više okrećem sebi, svojoj unutrašnjosti i svojoj neposrednoj okolini, a sve me manje zanima sve što je dalje. Pozitivna strana toga je što sam se potpuno prestala živcirati zbog glupih ljudi i situacija na poslu. Pozitivna strana je i što napokon ponovo više vremena i razmišljanja posvećujem cjelovitoj prehrani. Pozitivno je što opet više čitam. Pozitivno je što sam nakon duuuuugo vremena odvojila vrijeme za redovnu rekreaciju (jer sam bicikl na žalost morala poslati na duži odmor). Pozitivno je što se više odmaram, a manje forsiram. Pozitivno je što uređujem neke stvari u stanu koje su me dugo smetale ali nikako da odvojim vremena za njih. Pozitivno je što želim učiti, što točno znam što želim učiti, pa možda i bude nešto od toga. Pozitivno je što se ne žurim toliko pa je i odnos s curama harmoničniji. Pozitivno je što se općenito manje živciram, a više osmjehujem.

S druge pak strane, negativno je, odnosno društveno nezgodno, što nemam interesa za pretresanje „tko-što-kako-zašto“ priča, negativo je što baš ne suosjećam s prijateljima kada se žale na poslovne probleme i vjerujem da općenito djelujem prilično nezainteresirano za većinu tema. Odnosno ne da samo djelujem tako, stvarno sam nezainteresirana za njih, a sada mi se čak neda niti truditi pa da glumim zainteresiranost, barem pristojnosti radi. Negativno je što lako izgubim pažnju. Negativno je što mi se većinom ne razgovara, previše toga mi se mota glavom. Negativno je i što mi se neda prisiliti se da malo proučim za koga glasati na izborima, iako to i nije bitno jer ja uvijek glasam za neke potpune luzere za koje većina nije niti čula.

Eto, postajem asocijalna. Nezainteresirana. Bez sućuti. Egocentrična. Razmišljam o prehrani, disanju, filozofiji, refleksoterapiji, skladu duha i tijela, povezivanju... Prava čudakinja.

08.11.2011. u 14:11 • 10 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (2)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (4)
Studeni 2011 (3)
Rujan 2011 (7)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (2)

Opis bloga

Crtice iz potrage za jednostavnošću, smirenošću i zadovoljstvom u kompliciranom svijetu zaposlene razvedene majke.

Padawana = naučnica Jedi vitezova, uči ovladati Silom (za sve neupućene, pogledati Star Wars ;)), nema nikakve veze s bilo kojom postojećom religijom

sunceiklonovi@gmail.com

Misli vodilje

What lies before us
and what lies beyond
are tiny compared to
what lies within us.

***
Tko hoće, nađe način.
Tko neće, nađe izgovor.

***
Iskustvo je ono što dobiješ
kada ne dobiješ ono što želiš.

***
Ne slijedi stazu.
Kreni kuda staze nema
i ostavi trag.

***
You can never get enough
of what you don’t really need
to make you happy.

***
1. Reduce
2. Repair
3. Reuse
4. Recycle

***
Samo je promjena stalna.

Koliko pogleda?

od 28.09.2011:
Free Web Counter
Free Web Counter

Zanimljivo i / ili korisno:

Zen habits
Green guide
Energetska efikasnost