28

ponedjeljak

studeni

2011

Naučila sam da...

... nisam savršena,
... započete stvari treba i završiti,
... ima i dobrih ljudi,
... čovjek uči dok je živ,
... nikada nije kasno,
... ne treba reći sve što misliš,
... za dobar kolač uvijek treba odvajati žumanjac od bjelanjka,
... zašto imamo dvoje uši,
... treba imati ciljeve u životu,
... bježim od negativnih ljudi,
... je najteži i najvažniji posao, odgojiti dijete da postane dobar čovjek
... još puno toga imam za naučiti...

Kategorija: znanost

25

petak

studeni

2011

Prošlo je!

Bilo je izvrsno, zadovoljna sam! No, uvijek se pitaš, je li moglo i bolje? Djeca su bila fenomenalna ili bolje rečeno, inspirativna! Jučer smo se malo počastili, da proslavimo. Treba uvijek nagraditi trud.
Ona je sretna! Cijeli sat nije skidala osmijeh s lica...bilo je vrlo čudno!
Shvatila sam da ju rijetko tko baš razumije, iako je s njima već skoro 30 godina. Meni je OK, možda čak i draga! Sve mi nekako pari da ćemo još postati prave prije...


Kategorija: paranormalno

03

četvrtak

studeni

2011

Umor pred ciljem

Umorna sam već od svega ovoga...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.