Pootha

30.04.2008., srijeda

NOVI POST XD

evo ga novi post ajmo je dan weeeeeeeeeeee za mene

evo ovako ja sam sav neki pun energije u zadnje vrijeme pa nisma imo vremena za ovo a nisma ni mogo zbog glupog virusa sto sam imo ali majstor sve sredi hvalite me usta moja...

eto ludnica je u skoli najeli se cvaraka i kifli al malo je falilo rakije salvonske - tamburice se deru sada i pod velikm odomorom kod nas u skoli sve mi to sredili roza u bolnici nema nas ko gnjaviti i zajebavati morma priznati da je dosadano fali mi ono zivciranje kad ti padne mrak na oci i to ,nema ko da me zivcira fali mi mlao to ko ima caky

proslog vikenda bio sam u varazdinu na susretu mladih katolika il' tako nekako bilo je zakon...
evo malo detalja isli smo sa klasicarima bio je u busu samnom mali zvaljo htio sam mu zube razbiti ali suzdrzavo sam se ipak smo isli u miru :D
kad smo dolsi malo smo lunjali okolo po varazdinu ljep cisiti grad nije mi prvi put da sam tamo ali uvjek mi se svida jel je jako cist manji od broda malo birtija pun kurac banki za orobiti
prespavali smo cini mi se u novom marofu u remetinu spavo sam u jednoj obitelji cija je kuca negdje u bogu u brdima nisma znao sici a najblizi susjed na susjednom brdu XD
a u biritiji bila rockerica a ja nisam mogo sici :( al' ok je bilo naso sam pricu iz davnina pa sam cito regoca i simu striborovu...
sve je kod njih na vatru cak i voda za pranje zaboravio peskir pa sams e briso carapama i potkosuljom
sutra dan nakon podjele darova i mise ima li smo zabavu zupnik donjeo vina i rakije zapili se pa smo potjerali snase ostavili tamburase i zapjevali matu , ne dirajte mi ravnicu i jabuku ludnica a kad smo se vracali gotovo cijelom sam busu ispleo pletenice pokazivo svoje umjece frizera i mislim da sam fulo zanimanje trebam u frizere a ne u lektricare da se ubijem jos ovakav
i da napomenem bile su i dvje osobe koje sma vidio prije 2 god u puli bivse klasicarke ma cure zu zakon lude za 5 iako i mene zajebavaju

i tako ide zivot ideeee....

mlao sada u buducnost vratio sam se iz kupnje za sutrasnji 1maj

slavimo kod mene u brdu nas par al nesumljam da ce biti tolko lose i jos mislim da ce biti bolje nemojte se ljutiti al vas par mislim da ste supci ispali ko jos slavi prvi maj uz sokic kod kuce sa starcima ako je problem u param ja bi platio la kao je tako je

u petak idem na zurku ponovit cu se u petak sa pletenicam imat cu crnjacku zurku ali ja cu biti ko cura sa bradom ipak sam malo ostavio da nebudem gol.
priprema se za subotu i kirvaj kod cakyja u vrbi doljnjoj

znaci u subotu me enma u gradu u vrbi sma mozda s e vidimo i tamo ako neko bude mislim morali bi jer ima 2 biritje mozda 3 ne znam
zapit cemo se milsim da ce biti zakon

i to bi bilo dosta da vise nepricam stvari koje vas ni neznaimaju vise zelim vam jos da s eprovedete dobro za 1.MAJ
i da ne ostanete kod kuce na sokicu vec sa drustvom

eto tolko za sada ovo mi je mozda i rekord u razmaku postova :D

- 17:30 - Komentari (52) - Isprintaj - #

12.04.2008., subota

I'm back... XD

evo mene nazad udostojio se ja nesto napisaiti nakon dugooo vremena.
bio sam inace kao zauzet...
sada se spremamo ici na poloj na rostilj franu je rodendan bio u cetvrtak na 10.4 pa idmeo mlao slaviti i gledam kao ce nas ljepo sjebati kisa i pokisiniti krasno, ajd bar necu morati trositi svoju vodu za pranje kose :D

sta ima jos novog nisat posebno osim sto nema srece to nije novo jer je nikada nisma imo...
i pisali smo nacionalne iza engleskog i hrvatskog eseje krasno sam napiso pogotovo engleski nisma znao sat vise srati a kad nebi znao kakos e nesto pise ubacio bi nesto deseto sto nema veze sa prehodnim a cijela recenica nema smisla onda i kad sam napiso krasnih 230 piatali su me jesam odvojio ,da bravo ja nisam odvojio tako da sam bezveze pisao ma gluposti!

bilo namje veselo i proslu subotu u gradu doso mi caky i kompanija usili smo se plesali smo pjevali ma svasta smo radili bilo je do jaja bilo je i preljuba il kako se vec to kaze ,ma svega je bilo nadam se da ce mi ova subota biti uplao ko prosla mislim da bi morala biti pozvan sam na dva rodendana

Weee..!

eto ja se tako malo javio da vidite da sam ziv,pozelite nam srecu da ne pokisnemo previse..
odo sada cekaju me wave

- 09:55 - Komentari (69) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Travanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Brojim od 12.3.'07.
Web Counter
Web Counter

ovdje ce te moci naci ponešto o mom zabavnom životu koji se svodi na samu zezanciju ponajviše iz škole,a najviše od svega ce biti za Metalce...!burninmad



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EVO OVAKO NESTO O MENI:

Ime: Ivan
Nick: Puta-Pootha
Roden: 12.2.90'
Živim: Slavonski Brod
Škola: Tehnićka
Slušam: Vidi se iz priloženog
Image Hosted by ImageShack.us
Hmmm... sta bi vas jos moglo zanimati,ne nedamo bilo kome svoj MSN...!
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

G L A S A J...

Image Hosted by ImageShack.us


Najbolja pjesma SOAD-a...
Toxicity
Atwa
Aerials
Chop Suey
Science
Forest
Dreaming
Hypnotize
Spiders
Sugar
War
B.Y.O.B.
Question!
Neka Druga...(nenavedena)
Free polls from Pollhost.com



Selection Votes

MetallicA 10% 6
Iron Maiden 13% 8
Slayer 3% 2
System Of A Down 33% 21
SlipKnoT 0% 0
Lamb Of God 8% 5
Marilyn Manson 0% 0
Nightwish 8% 5
Pantera 3% 2
Rammstein 22% 14

63 votes total

Rezultati glasanja za grupu koju najvise volite slusati dobar izborthumbup


Selection Votes

Joey Jordison 39% 15
Lars Ulrich 16% 6
Peter Criss 5% 2
John Dolmayan 18% 7
Matte Modin 21% 8

38 votes total


ludRezultati glasanja za naj bubnjara od izabrane petorkepuknucu

Image Hosted by ImageShack.us

Lordi - Hard Rock Hallelujah!

Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!


The saints are crippled
On this sinners' night
Lost are the lambs with no guiding light

The walls come down like thunder
The rocks about to roll
It's The Arockalypse
Now bare your soul

All we need is lightning
With power and might
Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign
Now let us rise up in awe

Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
In God's creation supernatural high

The true believers
Thou shall be saved
Brothers and sisters keep strong in the faith
On the day of Rockoning
It's who dares, wins
You will see the jokers soon'll be the new kings

All we need is lightning
With power and might
Striking down the prophets of false
As the moon is rising
Give us the sign

Now let us rise up in awe

Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
In God's creation supernatural high

Wings on my back
I got horns on my head
My fangs are sharp
And my eyes are red
Not quite an angel
Or the one that fell
Now choose to join us or go straight to Hell

Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!
Hard Rock Hallelujah!

Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
Demons and angels all in one have arrived
Rock 'n roll angels bring thyn Hard Rock Hallelujah
In God's creation supernatural high

Hard Rock Hallelujah!


Image Hosted by ImageShack.us

MetallicA - Sad But True

Hey
Im your life
Im the one who takes you there
Hey
Im your life
Im the one who cares
They
They betray
Im your only true friend now
They
Theyll betray
Im forever there

Im your dream, make you real
Im your eyes when you must steal
Im your pain when you cant feel
Sad but true

Im your dream, mind astray
Im your eyes while youre away
Im your pain while you repay
You know its sad but true

You
Youre my mask
Youre my cover, my shelter
You
Youre my mask
Youre the one whos blamed
Do
Do my work
Do my dirty work, scapegoat
Do
Do my deeds
For youre the one whos shamed

Im your dream, make you real
Im your eyes when you must steal
Im your pain when you cant feel
Sad but true

Im your dream, mind astray
Im your eyes while youre away
Im your pain while you repay
You know its sad but true

Hate
Im your hate
Im your hate when you want love
Pay
Pay the price
Pay, for nothings fair

Hey
Im your life
Im the one who took you here
Hey
Im your life
And I no longer care

Im your dream, make you real
Im your eyes when you must steal
Im your pain when you cant feel
Sad but true

Im your truth, telling lies
Im your reasoned alibis
Im inside open your eyes
Im you

Sad but true


Image Hosted by ImageShack.us

Rammstein - Keine Lust

Ich hab' keine Lust
Ich hab' keine Lust
Ich hab' keine Lust
Ich hab' keine Lust

Ich habe keine Lust mich nicht zu hassen
Hab' keine Lust mich anzufassen
Ich hätte Lust zu onanieren
Hab' keine Lust es zu probieren
Ich hätte Lust mich auszuziehen
Hab' keine Lust mich nackt zu sehen

Ich hätte Lust mit großen Tieren
Hab' keine Lust es zu riskieren
Hab' keine Lust vom Schnee zu gehen
Hab' keine Lust zu erfrieren

Ich hab' keine Lust
Ich hab' keine Lust
Ich hab' keine Lust
Nein ich hab keine Lust

Ich hab' keine Lust etwas zu kauen
Denn ich hab' keine Lust es zu verdauen
Hab' keine Lust mich zu wiegen
Hab' keine Lust im Fett zu liegen

Ich hätte Lust mit großen Tieren
Hab' keine Lust es zu riskieren
Hab' keine Lust vom Schnee zu gehen
Hab' keine Lust zu erfrieren
Ich bleibe einfach liegen
Und wieder zähle ich die Fliegen
Lustlos fasse ich mich an
Und merke bald ich bin schon lange kalt
So kalt, mir ist kalt . . .

Ich hab' keine Lust


Image Hosted by ImageShack.us

Iron Maiden - Brave New World

Dying swans twisted wings, beauty not needed here
Lost my love, lost my life, in this garden of fear
I have seen many things, in a lifetime alone
Mother love is no more, bring this savage back home

Wilderness house of pain, makes no sense of it all
Close this mind dull this brain, messiah before his fall
What you see is not real, those who know will not tell
All is lost sold your souls to this brave new world


A brave new world, in a brave new world
A brave new world, in a brave new world
In a brave new world, a brave new world
In a brave new world, a brave new world

Dragon kings dying queens, where is salvation now
Lost my life lost my dreams, rip the bones from my flesh
Silent screams laughing here, dying to tell you the truth
You are planned and you are damned in this brave new world


A brave new world, in a brave new world
A brave new world, in a brave new world
In a brave new world, a brave new world
In a brave new world, a brave new world


A brave new world, in a brave new world
A brave new world, in a brave new world
In a brave new world, a brave new world
In a brave new world, a brave new world

Dying swans twisted wings, bring this savage back home