TKO MI OVO RIJEŠI, GRIJEHA SE ODRIJEŠI!



ZET-ov tramvajski vozni park sastoji se od : 15% tramvaja najstarije I.generacije, 55% II.generacije, dok su preostali, najnoviji III.generacije.
Zbog oštećenja, sjedala su obnovljena u svakom drugom tramvaju I.generacije, svakom petom tramvaju II.generacije i u samo 5% najnovijih tramvaja.

a) kolika je vjerovatnost da slučajno odabrani tramvaj ima obnovljena sjedala?
b) ako ste stjeli u tramvaj s obnovljenim sjedalima, kolika je vjerovatnost da je to onaj najnoviji, III.generacije?


smijeheek Ivanka




18.04.2007. | 01:26 |
Pokakaj nas | Koristi toilet papir |




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?





POŠTOVANI!

Zbog velike posjećenosti ovoga bloga,
stranica se katkad sporo učitava ili jednostavno
nije dostupna.
Molimo za razumijevanje i strpljenje.
Dopušteno je biti ljubomoran na našu popularnost,
i naravno i dalje primamo vaše pohvale, kao i do sada,
drugo mi ne poznajemo.
Želimo vam ugodan, prozračni boravak s nama,
osjetiti dašak dobrog provoda!
Naša prijateljski nastrojena srca,
žele vam.....


DOBRODOŠLICU!!! Welcome!
Habulaš!

KONTAKTIRAJTE NAS I PITAJTE SVE ONO ŠTA VAS JE SRAM PITAT
pustamodlake@net.hr

Free Web Counter

Free Web Counter










headbangheadbangheadbangheadbangTutor.Blog

...Zameo ga vjetar...namcornaughty

ovo je naša draga prijateljica (kako to lijepo zvuči!!!)cereksmijeh

One se usude kopirati nas, sprema im se kazna, gnjilanska!!wave

Simbasmokin

Zaharijaparty

Zaharijina drugaricasmijeh




Pisanje je kreativan način razmnožavanja riječi...



VAŠA KĆERKA

Vaša kćerka je kurva
Po njoj se klizi i skače
Uz to se gonga i fura
A vama kod kuće plače

Kako je nitko ne razumi
I da je nitko ne shvaća
Ne znate kako vam glumi
A to je opet na ulicu vraća

Vaša kćerka je drolja
Po njoj skaču stari i mladi
Dal' je to vaša greška ili volja
Da joj netko stalno gura ili vadi
Nemojte lagat samu sebe
Kćer vam se u for gasu jebe
Vaša kćerka je . . .

. . . glupa
Ne zna što su prezervativi
A kada se napumpa
Za dicu su joj drugi krivi

Ona ima radno vrime
I sa njom nema zime
Za pare ona daje svima
I sve veličine prima


Mance - Evelina



Evelina, Evelina.
Ti si išla u E, a ja u F.
Evelina, ti si imala sve,
a ja, ja sam imao tebe.
Zašto, zašto Evelina?
Ne staviš na stol bokal od tri vina.
Zašto, zašto Evelina?
Ne siđeš na stanici kod našega kina.
Evelina..tvoj je glas i tvoj je stas tako predivan.
Evelina..tvoj je glas tako opor,al opet predivan.
ooo..da..Evelina...sve ću skončat s čašom dobrog crnog starog kina,
na stranici tvoga magazina, Evelina..o čem sad razmišljaš??
Evelina..o nina ii...Evelina..aaa..ninaa..a..a

..Ja noćas ništa nisam jeo...

Ja noćas ništa nisam jeo, sanjao ni pio.
NIsam gledao ni vidio tvoje krovove.
ja sjedim sam u tihoj sobi, pored kiše koja pada.
pored teškog dana, teških noći, i godine su tu.
Anđela dušo reci meni dvje,tri riječi..
Anđo, Anđo, Anđice...
Anđela dušo reci meni dvje, tri riječi..
kaži, kaži volim te...eee...
(solo gitara)
ja noćas ništa nisam jeo, nisam sanjao ni pio,
nisam gledao nit vidio tvoje krovove.
sam u tihoj sobi plaćem ko što plaće ova kiša,
nema nikog da mi kaže gdje si sada ti...
oooo.. Anđo, reci meni reci dvje tri riječi,kaži
kaži molim teee..ee..ee..eeheheheeheheheheh


...Kada kreneš na put...

kada kreneš na put ponesi sunčane naočale,
kada kreneš na put ponesi kremu za sunčanje,
kada kreneš na put ponesi kremu za brijanje,
kada kreneš na put ostavi pismo za pisanje.
ja znam da ćeš doći, negdje oko pola noći,
da te zamolim, da me zamoliš za šutanje.
ja znam da ćeš sigurno doći, negdje oko pola noći,
da me zamoliš, da te zamolim za ljetovanje.
kada kreneš na put ponesi kremu za sunčanje,
ako kreneš biciklom, ponesi kremu za brijanje.
uzmi ruksak svoj i čekaj auto-stopiranje.
ja znam da ćeš sigurno proći,mojom ulicom
oko pola noći, ja ću biti budan, bit ću budan samo
za tebe...
ja znam da ćeš sigurno proći mojom ulicom negdje oko noći
ja znam, bit ću budan saaamo za tebe...