The Post... - Dinamo & Purgeri - postovi - Blog.hr

ponedjeljak, 15.01.2007.

The Post...

Vozdra draga nacijo! Mislili ste da bute me se sam tak rješili, e pa grdno ste se prevarili! Aj em bek! LOL... Dobro ovaj mi uvod u post fakat nije trebao, al trenutno nešto bolje moja malenkost nemre smislit rolleyes... Nego evo da se ja vama javim jer vidim da ste željni mojih gluposti hehe, pa evo da vam udovoljim . Nisam namjeravala napisat post do početka drugog djela sezone, al ono, živcira me već onaj post, a i sigurna sam i većinu vas... pa ajde reko da nekaj naštampam na brzaka...cool

Pa evo, kaj da vam velim, ljudi škola je počela dead, imala sam 3 tjedna života, sad je red da crknem u onoj groznoj ustanovi, naime već danas, mislim ti profesori stvarno nemaju srama ni obzira prema nama običnim smrtnicima nono, naime već je tu novo gradivo iz jednog ne tako dragog mi predmeta koji već sutra, odnosno preksutra moram bit spremna odgovarat... mislim ono, moram se naviknut na nastavu, sad opet moram ić ranije spavat (moš mislit)... ono išla sam spavat oko 3, zaspala negdje oko 4 i već u 6 se digla jer imam ujutro školu..... naime 2 sata sna nikako nije dovoljno, al zato sam ja to sve fino nadoknadila prek ova 3 tjedna, ful sam se ulijenila, mada moram priznat nisam ni inače bila neš posebno radišna hehe... inače znala sam spavat ono do 15-16 sati popodne na što bi moja majka bila jako ljuta, tak da sam odlučila da ću se dizat tak oko pol 1... naime ono tek tolko da me ne zatekne u krevetu kad se vrati s posla nadrkana mad puknucu po običaju... ispričavam se na divnom i krasnom izrazu, al jbg ljudi to je dio svakodnevnice tak da ono... uglavnom... I tak sam ja provela praznike, spavajući do podne (i poslje podne), ono malo šetnjica po kvartu u kojem žive tak divni ljudi da takve samo možete sanjati (kad izađete na ulicu samo dobro načulite uši možda čujete nekaj novo o sebi kaj ni sami niste znali... možete saznati s kim ste bili, kaj ste radili, kolko dugo, i sve ostalo što ide uz to...naughty divno, ne?)...
Uglavnom, dragocjene praznike sam provela ono, ok, čak mi nije baš svaki dan bilo dosadno... to je pomak stoljeća, al naravno bilo je dana kad fakat nisam znala kaj da delam sama sa sobom... onda sam si pustila mjuzu i uživancija... i sad mi trenutno mjuza svira, kaj bi ja bez mjuze... ipak mjuza je moja treća ljubav... naime prva je dakako Dinamo cerek, druga je rukomet thumbup, treća – mjuza yes.... da toga nema stvarno ne znam kaj bi napravila... vjerojatno ništa rofl

Donjela sam par novogodišnjih odluka kojih se neću pridržavat haha, pitate se pa kaj si onda donosila odluke, pa eto bilo mi dosadno nut , dobro nekih se budem pridržavala, recimo da fakat počnem učit, sad stvarno ozbiljno moram se primit knjige, nema zajebancije više jer me to trenutno košta toga da ne smijem na tekme, a to si ne smijem dopustit, fala Bogu da nema tekmi još, a do kraja 2. mj. stignem sve popravit i super... i tak, ima još nekih pametnih i glupih odluka... naravno pogađate – glupih ću se pridržavat a pametnih ne baš rofl, tak vam je to... isse 2007. je već... ajme meni kaj bum već tak stara lol... kak bi vam moj stari rekel – godine jesu, al pameti nema lud, čovjek mudro zbori... tak vam je to kod mene...
Ko bi reko da bum ja post napisala prije neg kaj počnu tekme... iznenadila sam samu sebe... i još post nije o Dinamu... već ono, moje gluposti... Al jbg, sami ste to tražili, bar neki smijeh...
Danas mi je baš bio ok dan,... ono nasmijala sam se onak kak dugo nisam, vidla ljude koje nisam vidla 3 tjedna... al si nisam vidla susjedu koja će ja se nadam biti usrećena ovim divnim tekstom što proizlazi iz moje ne tako bistre glavice , a kaj ćete, mladost – ludost... tak je to...
Nisam niš pisala o svom dočeku Nove, nit ne namjeravam hehe... al samo bum vam rekla da je bilo predobro, naime na Trgu (bana Jelačića da nebi bilo zabune) sam ju dočekala s frendicom... dobro da vam priznam tek je bilo dobro kad su bili Stublić i Film, a onda tek Prljavci, e tu sam se tak uživila u sve to hehe, tolko sam skakala da me cijeli tjedan poslje boljelo sve moguće kaj me moglo boljeti... al fakat je bilo odlično thumbup... samo bum vam to rekla, ostalo bum zadržala sa sebe, makar ono neki ljudi znaju detalje, al ono, mislim da nije potrebno svaki detalj otkrit javnosti...

E da, kao što svi već znate, al bum ja svejedno to napomenula, mnogo je novosti u dragom nam klubu proteklih tjedana... Od novih igrača koji ulaze u momčad, do onih koji su nas napustili... Još i sad zahvaljujem Bogu na prosvjetljenju te pametnoj Ivankovićevoj odluci da makne iz momčadi Agića, Andersona, Cvitanovića, te naposljetku Nowotnyja... Ipak Anderson i Nowotny su fakat skupo koštali a baš nikakve koristi od njih... Cvitanović... kaj da vam velim ionak sami znate... Agić, nebumo više gledali budalaštine tog plavog momka, ko bu sad ležal na travi i popiknul se svaki put kad lopta krene prema njemu... no dobro valjda će bit sreće u Europi ove godine... i da, ne smijem zaboraviti „prinove“ u momčadi, a to su naravno Jertec, Pokrivač, Tadić, Schildenfeld, te Brazilac Sammir thumbup... Jedva čekam da vidim noviju postavu Dinama... i naravno da tekme počnu... a sigurna sam da i svi vi isto jedva čekate... Eto to bi bilo to od mene... ono ak mi dođe napisala bum još prije utakmica nekaj, ak ne niš onda... da vam odma napomenem da me neće bit tak često na blogu, općenito na netu i tak to jer primam se posla i to zaozbiljno, učenje – najgori zločin, al kaj sad kaj se mora (ni)je teško... pozdravljam vas sve do idućeg posta... koji će nadam se bit zanimljiviji od ovog koji nema neki pametni sadržaj pa moram tu o svom životu pisat hehe... nadam se da vas nisam ubila u pojam ovim postom...

Sve vas pozdravljam, posebno Ninu, svoju Susjedu, Mateu i naravno sve Vas koji čitate moj blog, ostavljate komentare na kojima vam se zahvaljujem!


Još jedan veliki pozdrav od Vaše Purgy!mah

<< Arhiva >>