Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

subota, 28.01.2006.

Blog-slabost


Nisam u nekoj formi za pisanje, moj sretan stan se pretvara u noćnu moru, neću o tome niti misliti...

Izluđuje me dizajn na vlastitom blogu, njegovo nepostojanje.. svašta smo dogovorili prijatelj i ja, sadržaj, ideju, koje će fotografije ići, ali za sada ništa od toga, on je bio bolestan do prije par dana, a sad ima gomilu zaostataka, i tako ja čekam... stan, dizajn, čekam posao... valjda neka međufaza. A usred toga se prikrala faza-međufaza bivših dečkiju. Prvo jedan došao, pa se drugi javio. Nekaj ih svrbi, možda seksualni sentiment, ako tako nešto postoji, kao prisjećanje na erotsku radost koja ti se s nekim dogodila...

Osjećam slabost kad dođem na svoj blog, ubija me u pojam, morska bolest s crvenim petokrakama..

<< Arhiva >>