I Love My Chucks
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


jel moguće imati par čarapa ako imaš jednu čarapu????

Image Hosted by ImageShack.us


Što reći osim, hvala, jedno veliko hvala na toliko komentara u kojima ste izrazili svoju željicu da vam napišem novi post.A malo hvala što ste mi pomogli da dokažem da svaki glupi post, pa čak i u onaj po mom mišljenju najgluplji o dori može skupiti preko 50 komentara. Pa eto to je moj odgovor onim ljudima koji na post tipa: neću ništa pisati ne da mi se, skupe 111 komentara. U svako slučaju vaši komentari koji su vezani uz tekst koji sam napisala ili uz mene svakako su kvalitetniji i meni draži.
A šta ima kod mene….. hm ništa…. Imala sam maturalnu večeru, malo se skockala u suknjicu i štiklice….popeglala kosu, bacila žbuku na facu…. Ma mislim bila sam bomba…. E kak je tamo bilo…
Meni ok tj super, al su počeli narodnjaci pa ja ošla u grad…. U tamo mi je bilo zakon….e da i to je bilo prošlu subotu…. Budem stavila slike kad dobijem na cede-u….
Ima novog da ću biti još malo vozač B kategorije, što bi značilo da redovito hodim u autoškolu….kad počnem voziti stavit ću kad vozim, za one koji su u Brodu pa da tad ne izlaze van…. Mislim iako sam ja jako talentirana, lijepa i pametna….
Bla, bla koji tupav post…. A ne znam šta da pišem pametnog kad nisam inspirirana za dubokoumne teme…..to je ono kad si sretan onda si sam sretan,a kada si tužan onda si tužan i kreativan….
I da htjela sam samo reći, ljudi ako nekoga ne volite, prekinite s njim odmah nemojte ga vući za nos….. znajte to jako boli….a i vama će biti lakše reći isto nakon 2 tjedna prije nego nakon mjesec dana…..da razlučimo nije se meni dogodilo, ali se dogodilo meni dragoj osobi….
Puno vas volim sve……moji prijatelji




brijem da sam to napisala 03.03.2007. (subota)

| a šta raja kaže (23) | ispiši ovo | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.