I Love My Chucks
< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare oću/neću da vidim

~ blogovi koje čitam.....mislim trudim se, samo da ne ostanem trudna....;-) ~

malo moje, veliko ka veliko.....KSARA:-)

Image Hosted by ImageShack.us

kajem se što sam ju zaboravila staviti u linkove.....al sad je tu....fabrička greška ili ti IVANA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sam da se zna ovo je preko veze... FILIP:-)

Image Hosted by ImageShack.us

e napokon smo se upoznale, ajme kolko nam je trebalo....ANJA:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dalje meni najdraži dubrovčanin, koji gotovo da ne piše.... šmrc...:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jedno veliko dijete, koje jako često piše postove.....:-)

Image Hosted by ImageShack.us

mala starkica koja ide do kraja....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dođi u Vinkovce.....a ako ne možeš pitaj nju što ima novog...ANITA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedno dijete koje ne voli kemiju....a nisam ja....LIDIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije je bila kompletno nekompletna osoba, a sada je.... nemam pojma, za mene NINA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mala Šuša koja živi život 100 na sat.....MARIJA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ zapamtite samo veliki ljudi daju intervju ~

IME: Ana

GRAD: Slavonski Brod

ŠKOLA: Matematička gimnazija

RAZRED: najnesložniji ali najbolji 4g

GODINA: 18

IZLAZIM: zapravo skoro više i ne izlazim jer mi je grad dosadio...ali ako sam vani onda sam u Derbiju,Rupa-dobrovoljno ili Pivari-reda radi

VOLIM: sebe, sebe i još jednom sebe i ono šta sam ja smisliladead.....

NE VOLIM: copy-paste tehnologiju; čitaj 100% furanje na nekoga

MRZIM: narodnjake i roznu boju....

SLUŠAM: SOAD, PHCP, Franz Ferdinanda, Coldplay, six pack, debelog precjednika,HP, elemental, Balaševića, Bajagu.... i još puno toga

NE SLUŠAM: dosadne ljude, jer mi se baš ne da, iako se nekad i potrudim da ih slušam, ali brzo izgubim volju...

NAJDRAŽA PJESMA: Oasis-Woderwall.... jako dobra pjesma, poslušajte sizujo


Zlatne godine....

Image Hosted by ImageShack.us

Ajme stigla je, a nije se dogodio smak svijeta niti je kakav meteor lupio od zemlju ili nešto slično….svi su ostali živi i divili se vatrometima, opijali se ili prejedali….da zakoračili smo u 2007….iskreno rečeno napokon…. Više nema onog, joj Bože što da obučem, kako da se našminkam, što da obujem….napokon završila su ta sorry na izrazu sranja….a jedino što je od svega toga ostalo je pitanje gdje si bio, što si obukla i kak je bilo….
Ajd prvo malo srcedrapajučeg teksta….želim vam prvo svima zahvaliti na 785 komentara koje ste ostavili na mom blogu protekle godine koju ću sigurno pamtiti kao godinu kada sam odlučila svoju radost i tugu podijeliti s ljudima koje ni ne poznajem….godinom u kojoj sam pokrenula ovaj blog, godinom kada sam upoznala svoju KSARU, godinom kada sam bila na maturalcu, godinom kada sam odlučila izreci svoj stav bez ikakvog straha…. Godinom kada sam shvatila da ima ljudi koje muče slični problemi kao i mene…..ali više te godine nema ona je iza mene i sada krečem dalje…u nadi da će 2007 biti bar kao protekla…
pa to želim i vama, ali zapamtite vi krojite svoju sreću, vi odlučujete hoćete se smijati ili plakati u nekoj situaciji, a vjerujte mi smijeh je zdraviji….

Ajd da rečem kak je meni bilo….super….ŽELJANA, IRENA, IRENA 2, DIVIĆ, TOMISLAV, MATIJA, ERIK kratko ANTONIJA I SHEMA i naravno ja…prvo korzo i malo razbacivanja na Matu i drmež u izvedbi Najboljih Hr tamburaša….a onda Rupa, 20 kn upad i dobiješ piće…dobra glazba, zakon ekipa i sve super….e ali naravno ne može biti sve savršeno, pa sam naletila na pijanu prijateljicu iz street i vukla ju kući….crkla sam.. nikad nisam toliko dogo hodala kući… nikad doći…ali nema veze… sam me bila bruka i pucala me neugoda jer je bila obučena ka kurvica i još pijana da nema pojma kak se zove….al tješim se bude bilo bolje…
And that is that, i da ne bi zaboravila, MATIJA sretan ti rođendan koji je 6.1., i seko sretan ti rođendan koji je 8.1 a ja tad neću pisti post pa ću VAM sad čestitati….vama pjesma, a ostalima samo velika poosa...čuvajte se






brijem da sam to napisala 03.01.2007. (srijeda)

| a šta raja kaže (30) | ispiši ovo | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.