Punctum Vivimus

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

21.04.2005., četvrtak

ajme ....

a neee.. vec je 21. uzas jedan. ev probudila sam se pred sat vremena (7.15) i trebalo mi je ukupno punih 60 minuta da si napravim kavu. ne pitajte zasto. I sad kad sam se logirala na www.blog.hr .. vidim da je 21.04, i pade mi mrak na oci.. imam ispitE pocevsi od sljedece sedmice, a ja nis ni takla. Opet cu od pola njih odustat.. i to je to. Uzas... Toliko o mom studiju.
Sinoc sam sa Selmom bila na otvaranju izlozbe arhitektonskih skica povodom 6. godisnjice casopisa "oris" ... bilo je super.. jela sam kavijar.... napile smo se piva haha.. sasvim slucajno.. valjda je bilo vruce tamo :D ... heheheheh ali dobro, nista strasno. Onda smo u 8 dosle doma.. pa sam isla skinut sminku... haha .. zezam se, nego mi smjesno "pa sam onda , pa smo onda, eh! pa onda sam ja.. ! " :) joj Boze... strasno :D
lijepa moja kava. :)
Jucer sam kupila cipele. Ja mrzim shopping. A pogotovo cipela.. mrzim iz dna duse. Jos pogotovo kad mi trebaju. Imam marte, starke i adidaske.. mislim.. sta mi jos treba??? al et.. valja otic i na otvaranje izlozbe........ :/ ...
a fine su, samo sam morala pljunut 70 *jos 20 E snizenje jebote* .. strasno. Al makar su fine :)))))... hehheheh
Temperature su u minimali, mene glava jos uvijek boli. Od proslog petka... ne znam sta joj je.. nista ne pomaze.
Sutra navece je festa na Tehnickom Univerzitetu! :) Yay.. ah.. jedva cekam.. malo se napit (nisam dugo ;)) i isplesat :)..
Sa dobrim zeljama vas ostavljam i pozdravljam ! :)))) lol..

- 08:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #