Punctum Vivimus

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

29.03.2005., utorak

Hello .... Internet!

Jutros, u 15 do 9 smo prikljuceni na internet!!! Yay! :) Kabelska.. ludilo. Valjda cemo i TV uskoro nabavit .. ako je ko u Becu i (pro)daje jeftino, javite mi se !

Navila sam sat u 7 i nesto.. ne znam kad radnici ove drzave pocinju sa radnim vremenom .. ali sam se jedva jedvice izvukla iz kreveta u pola 9. Taman dok se ogrnem i operem zube... pokupim novine ispred vrata .. ali ne i da kavu napravim jer nam je tog trenutka zazujao interfon i muski glas sa druge strane rekao: "Telekabel!" . Selma skace iz kreveta, ja kupim stvari sa stolica i samo ubacujem u ormar, brisem prasinu sa laptopa .. kad tip ulazi kroz vrata. "helou bebe!" (moje misli) Sladak, ma joj .. ;).. ponudim ga Cedevitom i dok on tamo obavlja neki handywork.. ja trcim obuc traperice i malo rumenila i maskare nabacit .. ono "ko fol" jutrom osvjezena , njim obradovana :))... strasno :). Jedino sta mi je bilo malo cudno kod njega je da tip ima totalno prosirene zjenice.. dioprija velika? Droge? hmm.. al ode i on. ... al me to potsjetilo na jednu situaciju od prosle godine. Zike , ja , Ivana i jos 7 cura smo zivjele u istom stanu, WG-u.. namjenjenom u tu svrhu.. bez muskih. Niente. Nada. Nichts. I - jednog lijepog dana ja se vratim doma, a par cura meni - dosao nam je tip namjestit internet ! U koznim hlacama! .. ja ono.. ok.. pa sta. dosao otiso.. ko ga sisa. Ulazim u dnevnu, kad ispod stola samo vidis viri dupe u kozi. Joj jebote koliko nas je bilo.. 3,4 .. ne zna se koja od nas se blesavije ponasala :))).. ova mu nudi ako zeli jest, pit.. sta god. Druga govori "ma kako ste vi super".. a ja na kraju ulijecem sa zescim komentarom .."znate... u ovom stanu zivi puuno zenskih" .. sreca da se nije tog trenutka okrenuo jer sam se tako pukla dlanom od celo.. Jebote Iva.. koji ti je??? Zasto se kod ljudi javljaju tako blesava stanja kad sta god da izvalis je nekakva podobra glupost... ili sto vec.. pogotovo kad je drugi spol u pitanju. .. O Boze... hehe

Al' uglavnom, poenta mog danasnjeg posta je da imamo internet - sto znaci da se mozda od sada cesce vidimo. Cujemo. :) Lijep pozdrav svima.. i ako neko ima TV... ;))))).
- 14:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #