Punctum Vivimus

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

21.03.2005., ponedjeljak

i tako.. :)

NAPOKON DA SE I MENI NESTO POCNE DOGADJATI JEBOTE!!! :) U cemu je stvar . Bila sam sa Zike u Johny's za St.Patrick, napile se, bilo extra itd... ali u subotu .. eh. Znate ono - kad se nesto slucajno desi, al fakat splet okolnosti zesci - a na kraju ispadne nesto genijalno od tog? E pa.. to je to sto je bilo u subotu. Cimerka je imala date, a ja cu kao u kino. Zovnem Zike, a ona mora kao na neki party.. pa "haj sa mnom, malo cemo se samo pojavit tamo, pa onda mozemo do Johny's-a ponovit cetvrtak." Ja ne znam tamo nikog, al haj dobro. Kad smo stigli - kad tamo jedan panker koji mi se svidja otkako sam stigla u Bec (Oktobar '03) . Nista pretjerano jer ga ne znam, ali je uzasno zanimljiv, uvijek je na nekim demonstracijama, imao je rozu krijestu (sad je narancasto drecavo zelena) , presladak presladak presladak :))). I na kraju nije bas neki panker... al haj :) Uglavnom! On tamo. Prvih pola sata stojim priljepljena za Zike , piva u ruci, ruke mi se tresu ko lude (sreca piva teska pa je vuce gravitacija dovoljno da se ne vidi). Nakon nekog vremena smo mi s njim poceli pricat. Zove se David .. slatki joj Boze dragi. I tako smo nesto pricali pricali.. i poslije nekog vremena samo smo nas dvoje pricali. U principu ja sam nesto skontala da je peder, al haj kontam, nema veze, super mi je tip - mozda mozemo bit frendovi. :) ..... 3 sata poslije ....... nije peder ;)). haha :) Mislim, nije nista bilo "bilo"...al makar prekidam moju UZASNU monotoniju koja traje vec... hmm.. godinama?? :))) Trebala bih sada ici uciti.. mos mislit. :) Ne mogu se uopce skoncentrirati :). Toliko. Odo na kavu i zapalit koju .. :)
- 15:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #