Punctum Vivimus

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zanimljivi linkovi
Planet Incubus
Blog.hr :)
Launch Music Videos

kontakt:
karrat2003@yahoo.com

Blogovi koje pratim
Moj Drug Ratko :)
Cimeri
MT mafija
Deponij Rariteta
1001 Nebuloza

Beyond the Sea

Somewhere beyond the sea
Somewhere waiting for me
My lover stands on golden sands
And watches the ships that go sailing

Somewhere beyond the sea
She's there watching for me
If I could fly like birds on high
Then straight to her arms
I'd go sailing

It's far beyond the stars
It's near beyond the moon
I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon

We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

I know beyond a doubt
My heart will lead me there soon
We'll meet beyond the shore
We'll kiss just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing

No more sailing
So long sailing
Bye bye sailing

14.03.2005., ponedjeljak

dileme o naslovu

Evo... nakon neuspjelog otvaranja prijasnjeg bloga koje je neko drugi zdusno preuzeo, a ne znam ni tko ni kako ni zasto..dobro.. pretpostavljam kako .. ali tko i zasto nemam pojma :) .. mada mu post nije los, i ja pravo volim tu pjesmu :)), vrijeme je da i ja nesto napisem. Ne znam bas sto bi se u prvom postu trebalo pisati tako da sada pisem drugi :)))). *note to self - pocinjem pricati gluposti :))* ..

No dobro! Sada za prave. Ratko, potpuno se slazem s tobom, sunce odmah donosi novo raspolozenje :). Jucer sam cula na radiju da su nesto rekli 20°C.. prosto ne mogu da vjerujem.. al haj. Mozda su davali prognozu za 2 mjeseca ;). Danas sam dosla na kampus 2 sata ranije i sjedila u parku kraj BILLE na klupici .. .. i citala zadacu. Nimalo romanticno, al' bolje ista nego nista ;))). Makar je bilo sunca. :) . Sto se tice romantike, slucajno je ispalo da sam na casu sjedila prokraj tipa koji mi je .. simpatican. Mislim, nista ono extra simpatican, ali simpatican :). Lici na Particka Swayze-a koji nije moj tip, ali je ovaj pravo ok :). I uglavnom (koliko mi treba dok predjem na stvar!).. prvih pola sata se uopste nisam mogla skoncentirati, srce lupa ko ludo, ne mogu smiriti disanje, Boga molim da me profa nista ne pita jer nisam imala pojma kako se zovem,a KAMOLI sta on prica :))). Ne mogu da vjerujem. .. k'o tinejdzerka :)))). Valjda poslje duge usamljenje zime sa suncem se i srce probudilo :))). A tko ce ga znat. Al' je glavno da me frajer ne sljivi ni 5%. Haj, koga jebe! Ja sigurno ne :))) hehe.. los humor. ;) Odo sada polako kuci, u moj Becki dom i napravim si English tea sa mlijekom.. (au f/uck moram mlijeko kupit, a radnje se zatvorile!!!)... umm.. napravim si neki drugi cajic bez mlijeka :) i odem fino nastaviti citati Gospodara. Kakav geek, pa to je nevjerovatno :))). Eto.. nadam se da sam se i previse napisala za pocetak pa necu morati opet tako cesto (eh, niste te srece ;) ) hehehe.. Eto. Pusa svima, i koje znam i koje ne znam. Danas sam dobre volje. :)))
-vai
- 18:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #