Ptičica

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
pticica.com
recite mi sto mislite o pticici na ewidiju

last.fm
del.icio.us
flickr.com
fotki.com
www.ewidi.com

moj foto-blog


09.12.2006., subota

šta reć

Evo mama me pita da šta je sa mojim blogom. E sramote. Stvarno sam ga zapustio.

Me evo Ptičica ide svojim tokom, radimo na marketingu. Kompenziramo oglase i tako pokušavamo podići popularnost.

Bili smo web tjedna na TPortalu i evo sad na net.hr. A i snimili film o nama na TPortalu umijesto Flickr-a :):). Nije loše.
Došlo nam je par ljudi iz Srbije i Bosne. Ali još uvijek je to jako malo. Htjeli bi ići na cijelu regiju. Nadam se da je to uopće moguće.
Možda nam treba lokalizacija? Makar to bi bilo smješno. Ko što je onaj neki srpski film (Bure baruta ili tako nešto) imao titlove u Kinoteci.

Malo smo stali sa razvojem Ptičice, jer radimo neke nove ultra zanimljive stvari :).
Iako Ptičica se polako usporava. Trebalo bi konačno napraviti to keširanje. Kao, to se napravi za čas, ali taj čas nikako da dođe :) Ali kad bude keširanje onda će letit. Ko neki drugi sajtovi. Ne smijem reći koji ;).

Pozdrav čitateljima. Vama obojici :)


- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #