banana naslov
banana opis

Psychoo: bunny_

četvrtak, 26.10.2006.

moj slavni povratak(ako bi se to tako moglo nazvat)!!

ČITAYTE CIJELI POST,VJERUJTE MI BIT ĆE VAM O KORISTI,A ISTO ĆU TAKO ZNAT KO GA NIJE PROČITA!!!


EWO,KAO ŠTO VIDITE,VAŠ YE POBJEDA!!NIJE MI SE DALO OVIH DANA IĆI NA NET,ALI SAD SAM DOŠLA I VIDILA 45 KOMENTARA(BAŠ VAM HVALA)NISAM IH U ŽIVOTU IMALA MANJE!!BLOGERICA:))) ME NAYVIŠE UVJERILA DA TO NE NAPRAVIM!!
EVO SAD KAD IMAM PRILIKU DA VAM OVO KAŽEM I AKO SAM PONOVILA 300000000000000000000000 PUTA,AY DOBRO MALO PRETYERUJEM,ALI SAM TO REKLA 5 PUTA DA MI NE ŠALJETE LANCE SREĆE YER ĆU VAS PRIJAVIT!!!!!OD OVOG TRENA POČINJE,NEĆU VIŠE PONAVLJAT!!!!
ETO,I DALJE MI OSTAVLJAYTE HRPU KOMENTARA,SVAKAKO DA BUDE VIŠE OD 45!!!!NEŽELIM DA SE TO PONOVI!!DALA SAM VAM 5 DANA!!!KAD ME NIJE BILO NA NETU 3 DANA SKUPILA SAM 490 KOMENTARA!!!,ONDA ŠTA ČEKATE???????SADA MALO O MOJOJ KNJIZI GOSTIJU!!!!!OVAKO,SVAKAKO SE UPIŠITE U NJU,ALI MI PRVO OSTAVITE KOMENTARE,YER AKO SE PRVO UPIŠETE,ONDA IZGUBITE LINK BOG BLOGA!!!KUŽITE??????NADAM SE DA YESTE!!!IIIIIIIIIIII,OBAVEZNO MI UZMITE BANNER I STAVITE GA NA SVIJ BLOG!!!!!!
AYDEEEE,BUDITE DOBRI PREMA MENI I UČINITE TO!!!!
NADAM SE DA USPJEVAM ODGOVORIT NA SVE KOMENTARE,A AKO NE USPIJEM,TO JE ZATO ŠTO JE SAMO JEDAN ILI JE KRATAK,PA GA NE VIDIM!!!!
TO BI BILO TO ,YOŠ ĆU VAM DAT MOJ BANNERIII,VI ĆE TE GA NARAVNO STAVIT NJEGA NA SVOJ BLOG!!!!


EVO GA BANNER:

Posjeti me!



ewo TO JE TO!!!

IDEM YA!!

KI$$$$kisskisskisskisskisskiss&POzzzzzZZZZZZwavewavewavewavewavewavewavewave
BYE BYE


- 20:39 - Komentari (580) - Isprintaj - #

previše sam popustljiva!!šmrc!!!

ČITAYTE CIJELI POST,VJERUJTE MI BIT ĆE VAM O KORISTI,A ISTO ĆU TAKO ZNAT KO GA NIJE PROČITA!!!


EWO,KAO ŠTO VIDITE,VAŠ YE POBJEDA!!NIJE MI SE DALO OVIH DANA IĆI NA NET,ALI SAD SAM DOŠLA I VIDILA 45 KOMENTARA(BAŠ VAM HVALA)NISAM IH U ŽIVOTU IMALA MANJE!!BLOGERICA:))) ME NAYVIŠE UVJERILA DA TO NE NAPRAVIM!!
EVO SAD KAD IMAM PRILIKU DA VAM OVO KAŽEM I AKO SAM PONOVILA 300000000000000000000000 PUTA,AY DOBRO MALO PRETYERUJEM,ALI SAM TO REKLA 5 PUTA DA MI NE ŠALJETE LANCE SREĆE YER ĆU VAS PRIJAVIT!!!!!OD OVOG TRENA POČINJE,NEĆU VIŠE PONAVLJAT!!!!
ETO,I DALJE MI OSTAVLJAYTE HRPU KOMENTARA,SVAKAKO DA BUDE VIŠE OD 45!!!!NEŽELIM DA SE TO PONOVI!!DALA SAM VAM 5 DANA!!!KAD ME NIJE BILO NA NETU 3 DANA SKUPILA SAM 490 KOMENTARA!!!,ONDA ŠTA ČEKATE???????SADA MALO O MOJOJ KNJIZI GOSTIJU!!!!!OVAKO,SVAKAKO SE UPIŠITE U NJU,ALI MI PRVO OSTAVITE KOMENTARE,YER AKO SE PRVO UPIŠETE,ONDA IZGUBITE LINK BOG BLOGA!!!KUŽITE??????NADAM SE DA YESTE!!!IIIIIIIIIIII,OBAVEZNO MI UZMITE BANNER I STAVITE GA NA SVIJ BLOG!!!!!!
AYDEEEE,BUDITE DOBRI PREMA MENI I UČINITE TO!!!!
NADAM SE DA USPJEVAM ODGOVORIT NA SVE KOMENTARE,A AKO NE USPIJEM,TO JE ZATO ŠTO JE SAMO JEDAN ILI JE KRATAK,PA GA NE VIDIM!!!!
TO BI BILO TO ,YOŠ ĆU VAM DAT MOJ BANNERIII,VI ĆE TE GA NARAVNO STAVIT NJEGA NA SVOJ BLOG!!!!

EVO GA BANNER:

Posjeti me!



ewo TO JE TO!!!

IDEM YA!!

KI$$$$kisskisskisskisskisskiss&POzzzzzZZZZZZwavewavewavewavewavewavewavewave
BYE BYE

- 20:39 - Komentari (20) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 23.10.2006.

bye bye

krayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!
evo odlučila sam da ye kray,za koji dan brišem blog!!
a,do tada glasayte!!
ki$$$$$

evo da se za kray natrpam s saylićima!!

he he

puknucupuknucupuknucucoolcoolcoolcoolroflroflroflkisskisskisskissrolleyesrolleyesrolleyeswinkwinkwinkwinkyesyesyesyesnonononoeekeekeekeeknonononononononobangbangbangburninmadburninmadburninmadburninmaddeaddeaddeaddeadgreedygreedygreedygreedygreedyheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadmadmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashnaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
nutnutnutnutnutpartypartypartysmokinsmokinsmokinsmokinthumbupthumbupthumbupthumbupwavewavewavewavecerekcerekcerekcerekcerekblablablablablablablablablabla
zijevzijevzijevzijevzijevzijevzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivensmijehsmijehsmijehsmijehsmijehnjaminjaminjaminjaminjamimahmahmahmahmahnamcornamcornamcornamcornamcorludludludludludhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
zujozujozujozujozujozujozujozujo!!!
thx na onoliko komentara!!
bye bye

ki$$kiss&poZzwave




obavezno stavite moy banner na blog!!!!


Posjeti me!


- 22:56 - Komentari (142) - Isprintaj - #

srijeda, 11.10.2006.

11.10.06 bye,bye post!!

čitajte cijeli post,molim vas ipak je posljednji!!



Eeeeeeeeeeeeee ljudi,došlo je i to vrime!!šmrc!!evo,ja vas napuštam!!ako ne zauvjek,barem na neko vrijeme!!!!a znate kako je to,škola,obaveze,.......ma nemojte da vam pričam!!!tako više nemam vremena za nett!!nadam se da sam svima uspila odgovorit na komm!!ako nisam samo recite i odmah ću doći do vas kad se vratim,amo tako reći sa "praznika"!!idem se malo odmorit,da više ne mislim jesam li svima odgovorila,koliko imam komm,jesam li napisala nowi post,......................evo,nadam se da ću vam se brzo javit,po mogučnostina zimske praznike!!!eto,sve mi je pomalo dosadilo!!ostavite mi hrpu komm,tako da kad se vratim da mi ne bude dosadno!!he he!!naravno svi koji mi ostave komm dok mene ne bude bilo,kad se vratim idu ravno u moje linkove!!nemojte da kad se vratim od svakoga vidim po jedan komm!!!madmadmadto neću,neka ih bude barem 10-ak!!he he!!možda vam se budem povremeno javljala????to je još upitno!!ma ne plačite,brzo će proći još mjesec ipo!!hehe!!e,samo da ne zabravim napomenit,upoznala sam seku(noru)!!zenska je za zafrkanciju,totalno otkvačena!!hehe!!da vam napomenm za one 2 cure koje skupljaju komm!!njihov blog(imate ga u mojim linkachima!!heheklikniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(obavezno im post pročitajte)hehe,evo ja ih reklamiram kao šta su zamolile!!hehe!!poZZZzzzzzzzaM sve koji su me redovito čitali i komentirali!!za one koji i dalje žele ostat u kontaktu samnom evo im moj email:tea.schwarz@gmail.com i moj msn:tea.schwarz@hotmail.com!!ako me imate nešto pitat,slobodno,svima ću odgovorit!!hehe!!sve vas puuuuuuuuuuuuno loLiM!!oh,koliki je to već post???????ma bilo je dosta!!!!hehe!!tjekom sljedečih nwkoliko dana,još ću vam se nekoliko puta javit!!!da vam stavim svoje starkice sa oko 10 rupa!!hehe!! i da vam stavim svoj banner!!kad sam već kod bannera,ovo je za *mateu*:ja sam ti napravila banner,ali samo trebam prokužit kako se stavlja kod!!!pričekaj još malo,javit ću ti se uskoro!!I molim LeNNiCUda mi se javi mailom kad vidi ovo i moj komm!!


to bi bilo to!!!ako sam nešto zaboravila javit ću vam se!!!



p.s.upišite mi se u knjigu gostiju(na vrhu boxa)



by:.:*black_girl*:.


bye,bye svima,sve vas jaaaaaaaaaaaaaaaaaako loLiM!!hehe



za kraj:šaljite e-mailove!!$$!!!hehe


- 19:57 - Komentari (573) - Isprintaj - #

utorak, 10.10.2006.

10.10.06,danke,danke,danke svimaaa!!!čitaj cjeli post!!!!pleeeeeeeeeeeeaseeeeeeeeeeee!!!!!!

evo mene!!!napokon i taj nowi post!!!a šta da vam kažem,prisilili ste me na ovo,bilo je toliko komm. da šte puno čekali za ostavit ih!!kad smo vrć kod kommentara,.....dobila dam in 490 u jednom postu!!!!!znate li vi koliko je to?????puuuuuno!!!danke svima!!za sada sam skupila1498eekeekeek!!!još malo pa će biti 2 000hehe,toliko sam ih uvjek htjela skupit!!!eeeee,dok sam još kod kommentara da reklamiran jedan blog!!ovako to su 3 cure koje skupljaju kommentare!!!pokušavaju ih skupit 4 000naughtynaughtyeekeeknaughtynaughty!!puno,ha????mogu uspjet samo ako im vi pomognetecerek!!!zato sada brzo na njihov blogi ostavi stotinjak komm!!he he,šala!!evo vam link:klikniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!eto,to bi bilo to o kommentarima,samo da napomenem da bi volila da ih sljedeći put bude duplo više!!he hecerekcerek,baš sam zločesta!!sada da vam kažem o onome što ste glasovali prošli put!!ovako,odlučili ste da pišem o svemu po malo!!počet ću sa sobom,pa ću na kraju nagradit neke fanove s fotkicama od poznatih piplsa!!hehe i par onako coooooool slikica!!heheaj,da napokon počnem!!
.........................ah,sad kad sam počela,neznam o čemu da pišem!!heheludludhehe!!a,ništa kad sam tako cila brazna ideja,ajde da počnem sa slikicama,ima ih krcato šta sam pripremila!!hehegreedyidemo sada prvo sa famous piplsima!!he he!!mouthwash

(neću sve fanove nagradit,namam toliko vremena!!)headbangburninmadnamcor!!!

idemo prvo sa slikicama za fanove dollsica(pussycat dolls)

one su meni zakon,kao šta znaju oni koji me čitaju od početka imala sam jedan post u kojem sam pisala o dollsicama!!he,he


evo slikice!!

Image Hosted by ImageShack.us

moja najdollsica..........

Image Hosted by ImageShack.us

sorry fanovi,nije mi dalo da uzmem više fotkica!!



pa za one koji vole starkice!!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

ovakve su otprilike moje starke,samo šta su 400000000000 puta više šrorke,malo su niže i sive su!! he he

Image Hosted by ImageShack.us-šteta šta ne mogu sliku povečet,ali ja ču njih slikat istavit na blog!!hehe

evo jedna marta,i njh obožavam!!hehe

Image Hosted by ImageShack.us


sada po jedna slikica od avril i evanescence!!

Image Hosted by ImageShack.us i Image Hosted by ImageShack.us!!baš mi je zakon ova od avril!!hehe


sada za one koji vole simsone!!

Image Hosted by ImageShack.us,Image Hosted by ImageShack.us i Image Hosted by ImageShack.us



................i za kraj tokići!!
evo vam fanovi,uživajte!!!hehe

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
to je to od tokića,amo dalje!!

sada idu razne slikice za zabavu..............................
....................zabavite se!!


mičite glavu naprid nazad!!

Image Hosted by ImageShack.us
mali zbunjuje ha???
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us-hehe,baš fora!!
Image Hosted by ImageShack.us
wow koja slika!!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us-heheImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.ushehe,koja fora!!Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us-ovaj je natpis imala jedna kučka iz razreda,nosila ju je na dodjelu knjižice,svi je mrzimo,pa smo joj se cerili u facu!!hehe

evo ga,gotova sam!!
hehe
aj,uživajte i ostavite puno komm!!
možda vam se neko vrijeme neću javljat!!!
aj,sve vaskisskisskisskisskisskiss & wavewavewavewavewave

byebye!!



nemojte mi se zaboravit upisat u knjigu gostiju!!!(na vrhu boxa)

- 14:31 - Komentari (160) - Isprintaj - #

petak, 06.10.2006.

jedan bezveze post!!

Evo već dobivam pritužbe na to šta mi se događa s blogom!!neznam ni
ja uopće ne mogu vidjet post ni komm.totalno sam zbunjena,minjam pozadinu
,ali nema promjena!!!neznam šta ću!!!nadam se da će se to brzo vratit sve na
svoje mjesto!!blablablablaovaj post pišem zato šta mislim da je to zbog previše
komm.bilo ih je 280naughtynaughtystvarno vam svima hvala,svaki put ih je sve više!!hehe!!
nadam se da će ih sljedeći put biti još više!!hehe!!samo da vam dam jednu malu
obavjest!!ima jedan blog koji svatko može pisati šta oče i kad oće!!to je baš cooool
,sada sam zaboravila link bloga,ja mislim da je ovaj!!odnosno svima otvoreno,ako nije,recitemi pa ću provjerit i
obavjestit vas!!!baš sam sad bila na tomn blogu i koliko vidim da je netko promjenio
lozinku i korisničko ime!!misli da to nije uredu i da se odma treba vratit staro korisničko
ime i lozinka!!!evo za onoga ko je to prominija:MOLIM TE
VRATI K.IME I LOZINKU!!!
ako ne vrati ja ću otvorit jedan takav blog di će baš
svatko moć pisat bilo kada i bilo tko!!!da vi znate kojom ja brzinom
sada lupam po tipkovnivci???!!!toliko sam kommentara ostavila,postov napisala,...............više
znam napamet di je koje slovo,mogla bi bez gledanja pisat postove!!!hehe!!ono št
se glasali u prošlom postu,o tome ću pisat tek u sljedečem postu,za ovaj se nisam
pripremila sam sam odjednom išla pisat post,pa šta napišem,napišem!!sada neću
stavit ništa slika,to ću sutra,prekosutra,jer je sada već kasno(00.44)a,šta ćeš,ne
spava mi se!!i onako mi je škola popodne,a ujutro se uvjek dižem u 10!!hehe!!uh,
koliki je to već post???ja se raspisala!!!nema veze,šta veći to bolji!!samo ću vam
za kraj još po 100-ti put da pokušavam skupit 2 000 kommentara!!!za sada ih
imam oko 1 000,a ipad imam blog tek 1 mj.he,he!!ostavljajt
e mi puno kommentara
i dobro se zabavite,uskoro ću vam stavit puno
smješnih slika!!hehe,crkavat će te od smjeha!!hehe!!sve vas ki$$aM & poZzam,loLim & čiTaM!!

bye,bye!!


by:.:*black_girl*:.

evo jwdna slika!!
baš je fora!!hehe!!hehe!!

- 00:23 - Komentari (487) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (6)
Rujan 2006 (11)
prvi box naslov
prvi box opis
sarmica naslov
sarmica opis