Psycho fashion

utorak, 15.02.2011.

Elle style awards

Kao što ste mogli primjetiti na mom blogu, a i u životu, ja sam Elle djevojka i veliki fan tog magazina. Odmjeren je, decentan, ima super modne priloge, a osim mode zbilja možeš nešto ozbiljno i zanimljivo pročitati, od vijesti iz kulture preko analiza različitih društvenih fenomena do Krešimira Pintarića čiji sam veliki fan (iako ga nema baš u zadnje vrijeme).
Dakle, sinoć su održane Elle style awards i kao da su mene pitali koga nagraditi. Emma Watson je izabrana za style icon (savšen balans stila, talenta i ljepote), najbolji Internation designer Tom Ford (najseksi dizajner ikad, što se mene tiče može dobivati nagrade i samo na lijepe oči), Christopher Kane British designer, Blake Lively za TV star, itd.

No, da ne ostane sve na riiječima, evo i slikica...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Blake Lively je zabljesnula u Pucciju i osvojila nagradu. Gossip Girl je i dalje iznimno gledana, a Blake očito zadivljuje stilom i u seriji i privatno. Osim uloge Serene, čini se da joj se smiješe i neke nove uloge kao što je Chanel promotorica, a i šuška se da bi mogla glumiti mladu Carrie. Ako će se i snimati film o mladoj Carrie (iako nisam za to), može li Blake biti očitiji izbor?
XOXO

- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #