jebiga tako je

27.04.2009., ponedjeljak

napisano u nedjelju

dada...evo.sad se pravim da učim umiesto da se stvarno probam koncentrirat..al neogu.ne ie mi...sve je tako siebano...u pm...iam feel da ću se razbolit..neak sam sva u kurcu.siebano...ae.dobro..bar tmrw iamo skraćene satove pa ću lakše izdržat..al opet.joi...više mi se ništa nea.al.nie baš da mi se prie dalo.pa ono..jedino.gubim volju i za treniranjem..a prie sam je iala..tu slušam here i go again i totalno me na nešto podsieća..al nisam sigurna na ša.jbt...u zadnje vrieme sam se ufurala u balade.mislim..dobe balade=)hhhhhhh...nezz why.al oke..ko dae bitno...vidite ovu rečenicu...ne fali nam prošlost nego budućnost kou smo iali.zašto jednostavno nemožemo živieti u sadašnjosti?..brutalno.pogotovo ovai prvi dio..jbt...neki dan smo se ufurali u razgovor o tome postoe li rai i pakao.hahahaha...zašto se uopće zamaramo tim glupostima?!..ah.ko bi znao...e da.neki dan sam starom rekla dae primitivan.uskog pogleda na život..al neznam mislim li stvarno dae to istina..booo...al.oke..nvm...i tako...ništa se baš posebno ne događa.al neam inspiracie u zadnje vrieme...I see angel with the knife in his heart.bleeding..awwwwić.il možda ne..uf...nepoznat netko..vrlo interesting..ful sam se zamislila kad je neki dan to prof iz hr to rekla...i svi oni fucking tokovi misli..joi.eh...satisfakcia-frendica je napisala tako nenadjebivu(kako bi rekla druga frendica)piesmu.satisfakcia=)...hehe...a ja već tolko dugo pokušavam nabavit jebenu knjigu iz psihologie umiesto da učim predmete koe iam..al bit svega je da ju još nisam nabavila..čovieče...we can be heroes just for one day...a joi.uopće neznam kako se osiećam..neak ful čudno.neznam...nisam ni sretna ni tužna.ni smirena ni uznemirena.ni nešto između bilo čega..jednostavno.znam da postoim..da sam tu i da su neki osiečai u meni.jer mislim da ih svi iamo..al neznam koi...i sad kad se sietiš htiela bi vrieme vratiti...e da.prekrasno...sve te piesme...onak.kad se ufuraš u njih ko da ničeg drugog nea..nezz.neki poseban feel=)...ah...I don't want to miss a thing...oke.sve je to tak super..al dosta...već sam u ovoi sobi zatvorena sat vremena..iem sad...
.....mwamwa.....
- 10:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

11.04.2009., subota

New post

iemo u muzei.perverzni.polubolesni muzei u koi nas šalje profesorica...to nea smisla..iemo gleat nacrtane perverzne događae suvremene umietnosti.i to će nam bit zanimljivo...dali bi nam to trealo bit zanimljivo?...pa hmm.trealo bi...neki ljudi su perverznjaci i pokazuju to kroz crtiće..nekim ljudima se to sviđa..a neki se haha zbog određenih "perverznih bolesnih il ipak ne" stvari ruše.padaju u nesviest..hmm...je li to normalno?!..pa valjda je.ako se dogodi...sve je na ovom svietu normalno.a opet to ne želimo priznat...oke.sad sam od perverznog muzeja preko zajebancie došla do filozofiranja...u ovom piše više nego ša se može odmah pročitat.piše li?...kako kome..netko može shvatit i piše mu više..a neko nemože..hmm.....oke.da..totalno normalno...hmm.da razmislimo...
"moe izmišljeno obiteljsko stablo"
.ovoe bilježnnica iz poviesti.optimistično...svako uči poviest na svoi način.ja izmišljajući je..i fkt mi ie...oke.da...nisam baš tolki filozof..al.iam budućnost..hmm...haha=)...
šae zapravo normalno??pojam normalnosti...šae to?..oke.ljudima sve šae puno il malo drugačie nie normalno.ja ne mislim tako..sve šae na ovom svietu...jednostavno je normalno.ša god to bilo...naiviše me živciraju(dobro.gotovo naiviše)ljudi "jebote-kakoe-bolestan-ša-se-nemože-normalno-ponašat-ko-ja"...oke.not...ponovo pitam.šae to normalno?..sve...da...sve...
al njeni nokti su totalno zaslužili da puknu..nanieli su štetu mojoi predragoi bilježnici iz fizike...sram ih bilo...neku puknu.grrr...al njoj su:baš sexy.kul...
iate li problema sa učenjem?neate.osim ša još niste počeli...ja sam primitivac.al bit će nešto od mene..hahaha.carica...
baš kao ša bi moa frendica rekla...sve je to demokracia i krevetalizacia...to ia smisla...demokracia?.hmm..pa i ne baš...krevetalizacia?.definitivno...
toe to od mene...pozz.mwamwa...
- 11:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje ću pisat ono šta mi padne na pamet...nekad će imat smisla.a nekad i ne....ovisi...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr