pruži ruku

utorak, 09.01.2007.

Pomoć tjelesnom invalidu u Zagrebu

Poštovani,

Ime mi je Slađan Livnjak, rođen sam 1984. godine. Osoba sam s tjelesnim invaliditetom, zbog čega sam trajno vezan uz invalidska kolica. Student sam četvrte godine Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu.
Živim u studentskom domu, uzdržavam se od državne stipendije (700kn) i povremenog rada preko student servisa.
Premda mi je materijalna situacija vrlo teška, nastojim ustrajati budući da imam cilj – postati defektolog – prof. rehabilitator.
Prije nego što kažem zašto Vam se obraćam, volio bih da znate da je bilo vrlo teško zatomiti ponos i obratiti se za pomoć. Ne pripadam ljudima koji traže a imaju; na ovaj me je korak nagnala samo nevolja i težnja k očuvanju vlastita dostojanstva. Imam automobil marke Škoda Felicia (1997. god.), s prilagođenim ručnim komandama, koji mi služi kao ortopedsko pomagalo jer bez njega ni u kom slučaju ne bih mogao odgovoriti zahtjevima studija.
Međutim, moj je automobil star i u vrlo lošem stanju, često se kvari i nije pouzdan. Dakako, kad se pokvari ne mogu ići na predavanja, gotovo mi je potpuno onemogućeno kretanje i ispunjavanje dnevnih obaveza. A to, razumije se, itekako dovodi u pitanje nastavak i okončanje studija.
Pored toga, održavanje starog automobila je vrlo skupo, a moja su primanja vrlo skromna i posve nedostatna za takvo što. Tijekom prošle akademske godine imao sam 11 kvarova. A osjećaj bespomoćnosti i nelagode koji me prožima kad mi auto zakaže nasred neke od zagrebačkih prometnica, da i ne spominjem. Dobar mi je i pouzdan automobil doista nužno potreban ne samo zato da bih mogao nastaviti (i dovršiti) studij, nego i da bih mogao živjeti ravnopravno i dostojanstveno.
Lijepo Vas molim da ovo ne doživite kao molbu (još jednog) razmaženog momka, nego da mi, ako je moguće, pomognete donacijom. Bit ću Vam duboko i istinski zahvalan.

Ako mi možete i želite pomoći na uplatnicu upišite sljedeće:

Primatelj: ADRA Hrvatska
Prilaz Gjure Deželića 77
10 000 Zagreb

Broj računa je: 2360000 – 1101582233
Poziv na broj odobrenja: 06-243030-20
Opis plaćanja: Donacija za Slađana Livnjaka


Unaprijed zahvaljujem,

Slađan Livnjak

09.01.2007. u 01:45 • 2 KomentaraPrint#

Samo pogledajte blog..

http://malaanja.blog.hr/

09.01.2007. u 01:44 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Mjesto za sve ljude dobre volje,posebno za one koji mogu pomoci i uvidjaju potrebe gubavaca nasih dana..

Ako vam je problem staviti javno neke podatke, pošaljite mi na:

romanista43@yahoo.com

Linkovi

Dajmo da se rodi - moj drugi blog
FSR Trsat
forum mladih HBK
Frama forum
littleangie86
hitchhiker
heartsong
Natty
happytime
http://tep.blog.hr
Pomoć Filipu Dobriću
Ona koja korača
Anđelina
Barbarella
Maja
Petra
Navjestitelj
Budući Pavlin
vjeroučitelj MM

Još danas

ZA ŽIVOTA, BRATE, ZA ŽIVOTA
Želiš li usrećiti nekoga
kome želiš mnogo dobra…
učini to danas
za života, brate, za života..
Želiš li darovati cvijet?
Daruj ga danas s ljubavlju
za života, brate, za života…
Želiš li reći «volim te»
svojim ukućanima,
prijatelju bliskom ili dalekom,
reci to za života, brate, za života…
Ne čekaj da ljudi umru
da im očituješ dobrotu
i da osjete tvoju ljubav:
za života, brate, za života
to učini.
Bit ćeš veoma sretan
naučiš li dijeliti sreću
svima koje poznaješ
za života, brate, za života…
Umjesto da posjećuješ groblja,
umjesto da puniš grobove cvijećem,
ispuni srca ljubavlju
za života, brate, za života…

Anamaria Rabatte