28.11.2006., utorak

oi oi...

Mislim da nam je svima dobro došao ovaj štrajk...ja sam, a sigurna sam i većina vas,skoro svaki dan bila malo "vesela" iliti malo janpi-pijana :)
Svakakve dogodovštine su se izdogađale i sa murjom i sa cugom i kada se svega sjetim izmami mi se veeeliki smješak na lice...hehe....jedwa čekam petak...tj.u četvrtak na večer (u 1h u noći) idemo na terensku nastavu Beč-Bratislava....nadam se da će biti kao i u Italiji...Evo, upravo mi je sada seka na sastanku..nije ništa opasno,u vezi maturalca sve...neznamo još kud ćemo točno sad smo lapo-lapo, pola nas je za španj-franc-ita a pola ih je za tunis..na početku smo svi bili za tunis a sad smo se mal podjelili...
neda mi se baš više pisati pa idem sad polako...ajde čitamo se...bok bok...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3