15.06.2006., četvrtak

Hahahahah koja sam ja legenda...


Nemrem vjerovat.ludludlud..utorak 14:00 živčane pun kurac Mirjana i ja ispred zbornice čekamo profu iz njemačkog da probamo ispravit test da neidemo na popravni.mad..ja pizdimburninmad, ona pizdi, ja imam loš osjećaj da neću proć.no.. dočekale profu već sa čirom na želucu od živciranja i ona nas uvede u jedini prazan razred u školi, i niš, ajmo glupačo ispravi sad taj biser! napišem ja glupača test,predam, i Mirjana preda svoj biser i opet živčane čekamo realizacijumadblabla.... profa ispravi prvo njezin, onda dobi 3 i 2 (jer su bile dvije ocjene) i došo red na mene i vjerovala ja ili ne, dobim 3 i 4..smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh.....STRAWA...ja sam bila looda..eekblabla.da to nebi bilo to, sat prije toga lik iz matiše mi zaključi 3 a sa matišom sam si na "VI" od kad znam za sebe...imala sam sve 2, možda jednu 3 i on meni da 3...ja reko stari nema te državasmokin! Dođem doma...stari me gleda,isto siroče sav na iglama.puknucu..i velim ja njemu, starii očeš čut vic dana? Veli on "ajde biseru jadrana!" velim ja njemu "ispravila sam na 4" isto nije mogo vjerovat i reko mi je da nisam normalna i da nezna zaš mu to radim...hehe...velim mu da imam matišu 3..počeo mi se smijat...nije mogo vjerovat...strawa,kažem vam nisam normalna...dođem doma...odspavam malo, na večer odem gledat tekmu u big blue jer me Falko zvao da idem, i ljube i ja došle gore...bilo je ok,popila sam dvije pive,morala sam malo proslavit njemački,al nisam htjela previše jer sam znala da idući dan (u srijedu,zadnji dan šk.) morat bit u formi za pit i da ću bit pod gasom totalno partydead samo me glava bolila od te pive...šteta, izgubili smo,al da ga jebeš bili smo bolji i od retardinja i od ronalda i svih žutih kretena...drugi dan išli smo na "Rajun" (jarun) :) pa smo se malo veselili uz kvalitetnu cugu i dobro okruženje...sve u svemu bilo je ok...idem...gladna sam...pa se javim za koji dan...neznam koji kurac se događa s blogom jer već par dana mi ga uopće neće otvorit....pozdrafmahwavemah swima...čitamo se...PRAZNICI SU TU UŽIVAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11roflroflnutnaughtynut

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3