Urednici: aTroCitY, giBo

put(a) učitano

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što već znate o profesorima,
a niste se usudili priznati!!

Gimnazijalci!!!


itd. kako budete puštali komentare ćemo vas stavljati u linkove...

Foto box



we love our school...haha...


jedna slika drage nam gimnazije...


fuck school...


razredna maskota...žAk the kinG!!


žalim,ali jedna mala slika od j.lo je obavezzzna!!

bit će ih još...!!

23.05.2006.

Ptice 2: V.V. i priroda - bliski susret

Sve je pocelo na satu letinskog jezika.Mirno sam sjedila na svom mjetsu sjedenja i pravila se da slusama,naslonjena na zid da se hladim i odmaram,kad odjednom zacujem neko suskanje.Okrenem se,a kad ono golub uletio kroz prozor i stao na vjesalice.U razredu nastala uzbuna.W.Š.se uplasio i poceo bjezati.To je razlog zasto je izletio sa sata.Profesorica nas je pokusala smiriti,ali mi se nismo obazirali,zaokupljeni pticom koja nas je gledala u stilu "sta se dernjaju ove budale".I valjda se ptica uplasila pa se zavukla u jedan od onih zamotanih plakata na ormaru.Legla i odmarala.Zvonilo je.Na redu je bio TZK.Zatvorili smo sve prozore i vrata kako golubić ne bi izletio.U meduvremenu smo DeeDee i ja skoro zavrsile kobno dok smo trcale na igralistu jer se neki drugi golub skoro spizdio u nas.Zakljucili smo da se nesto cudno zbiva s tim pticama.Vratili smo se u razred i ptica je bila tamo.Kad je strazar javio da V.V. dolazi MF je pustio pticu iz plakata. V.V. ude,a mi panicno:"Ptica!".Ona rece da ju pustimo vanka.A mi nitko nista.I stoji tako golub,gleda nas,gledamo mi njega,i on natrag u plakat.A V.V.uzme plakat i pokusa ga istrest vanka kroz finestru.I golub je izletio.Samo na drugu stranu - prema unutra.V.V. se preplasi i skoci od iznenadenja,a jos usput netko izbaci visoki vristeci ton.Mi smo se smijali.Golub stane na klupu i gledi nas.I onda nekako,s mnogo muke,V.V. ga je ipak uspjela istjerat kroz prozor.Bitna cinjenica je da je vecina skolskog sata bila izgubljena. cool

Time...? |09:36 |
Komentari (28) | Print | # | Komentari On/Off? | Get on top...!

<< Arhiva >>