Urednici: aTroCitY, giBo

put(a) učitano

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve što već znate o profesorima,
a niste se usudili priznati!!

Gimnazijalci!!!


itd. kako budete puštali komentare ćemo vas stavljati u linkove...

Foto box



we love our school...haha...


jedna slika drage nam gimnazije...


fuck school...


razredna maskota...žAk the kinG!!


žalim,ali jedna mala slika od j.lo je obavezzzna!!

bit će ih još...!!

04.05.2006.

Jos engleski...

U jebote!Ok,hrvatski je prosao dosta dobro i bilo je ok.Profesori su vise zgubljeni nego mi,al ajde,mi trebamo imati razumijevanja. Matematika je bila katastrofa!Iskreno,toliko sam koma od dizanja u sest i po ujutro,da me apsolutno nije bilo briga ni za taj jebeni nacionalni iz tog jebenog predmeta,ni za nista ostalo.Manje vise sam zujala okolo i svako toliko nesto rijesila.Al ajt.Drugi se zale kolko tolko.Neki su imali peh s odredenim profesorima,al meni eto na srecu nije bio nitko tko mi predaje.Jos samo sutra engleski i gotovo sa nacionalnima!Za ovu godinu.I tako....Sutra sam u devetki.Lijepo.Nemam vise nis za rec al mi je malo dosadno pa pisem.Ostali ce svoje dozivljaje prepricat naknadno.Uzivajte,i
SRETNO SUTRA!

atrocity

Time...? |12:53 |
Komentari (2) | Print | # | Komentari On/Off? | Get on top...!

<< Arhiva >>