fuck off...

18.05.2006., četvrtak

+ All Falls Down+

EHEJ ljudovi.Evo konačno mene.Udostojil sam vam se javiti.A mislim,bilo je i vreme..No,no,no,dobro je..IDEMO..
Kaj da se priča,škola je kak i uvijek zjebana,znam koju bum ocjenu imal z likovnoga na kraju,a to je ni manje ni više 1.Heh i baš sam ponosan na sebe.A na tu ocjenu sam došal na splet smiješnih okolnosti,oni koji idu samnom u razred,oni znaju..i bas sam happy kaj se to dogodilo na satu jer smo se svi konačno nasmijali učitelju u facu.Ali,nije govnar sam meni zaokružil jedan,nego pol razreda je zaokružil,,ali poznam ja toga seronju on bu mi još dal 2,bar si tak ja mislim.ali to me ne jebe,koji bum kurac na popravnome s likovnoga-crtal bum?Heh,ma nabijem ja njega na ono mjesto..
Evo to je kaj se škole tiće.A ove ostale stvari idu uredu,makar imam osjecaj da mi se zadovoljstvo smanjuje i da me ocekuje jedno lose razdoblje koje bi moglo malo duže vreme potrajati,ali ja kao zajebant,ma boli me kurac za sve stvari,sam mi je vazno ono..znate i sami..one foricce frenodvi,cura..i takve spike,a nikad neznas ko te more zajebati,zato budite sigurni u sebe i imajte povjerenja u sebe jer nekad vas može i onaj za kojeg ste mislili da vam je frend zajebati,tak nekak sam ja zajebal jednu "dobru curu"..ma nabijem ja i nju,to je vec drugi kojeg nabijam.
Eo,saki dan sam skoro u crnom,ono..kaj mislis..i sad,vec me puno ljudi pitalo dal sam darker.a Ono jako mi smeta dok ide neko pehat o onomu o cemu nema blage veze i sam da nekaj rece.a nezna kak ,mutav ispadne.Ne,nisam darker,i da sam je kaj vas jebe,ONO,metalac i šminkerski se blači,po takvome bi se ja moral blaciti da bi poslusal ove "pozere" s nase skole i bit je kaj mene to jako jebe i smeta mi,i jemput bum skroz popizdil i sve bum ih lagano djebal,i nema vise povrtaka,i zato svi mi lagano odjebite,kome sam vredu nek se druži s menom a kome nisam pušite mi slasno i pritom odjebite......hvala,to bi bilo to za ovaj put..


I ZATO:
Image Hosted by ImageShack.us
- 17:53 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv