fuck off...

09.04.2006., nedjelja

+Ide mi nabolje....+

Bok ljudi.Evo mene,da ne duljim i sami vidite kai mi piše u naslovu posta (čudno nije na engleskom..).Heh,kak da počnem..Hm,ona je glavna kaj sam ja jako hepi i kaj mi konačno nekaj u životu ide..I kaj je najvažnije opet je ljubav u pitanju..Dugo sam si tražil nekvu žensku i nisam mogao ni u jednoj da je nađem,ali sad je drugčije,sad je sve nekako kak da kažem-sve je onak pozitivno i sve vuče na to da je to prava osoba,osoba za maj lajv,i ja sam to prepoznal u njojcerek
Kak da velim ...upoznal sam ju na neki čudan i pomalo glup način,prek iskona,i prek svoga frenda baseka (tnx bašek-ovo ti nikad nebum zaboravil).I onda tak malo smo se upoznavali al znal sam ja da nemre iz ničega postati nekaj,ali onda sam se konačno s njom upoznal jučer ,dana 8.,mjesca 4 (kak bitno,,)i kaj ja morem,jebate dok sam ju videl kak je privlačna odma sam se zaljubil,jer fakat nemreš pokraj nje ostat miran jeba mi pas..
To je upoznavanje..lol.da bi mi barem tak svako bilo.To je ženska u kojoj sam se u nečemu našal-hm,nemoram baš reči u čemu...?)i skužil sam ja da je to ona kakva trea meni,jebiga moj je tip.oVO Nebude dugi post jer moram sreću za sbe držat jer ja sam konačno sretan i konačno mi je krenulo u životu,I ona je sad ženska koja mi najviše na svijetu znači i koju nebi dal za nikoga i sve bi napravil za nju,eh nema toga kaj bi me sprečilo jer ju tak jako volim .meh kaj da vam pišem kad svi znate kai znači dok nekoga jako i istinsko voliš kak ja nju....
p.s.upoznajem sve bolje frendove koji su pravi zajebanti i kul tipovi,pravi ste bando-pozdrav žoharu i šćoriju..bas je bilo doro danas..
aj pozrav i vama ruljo do drugi puta "srećno " vas pozdravljam (i neznam za kad zakazujem svoje sljedeće javljanje)..e tak,i nemojte nikaj misliti kaj se tiče posta,sam volim žensku i neznam dal je ispalo osjećajno ili ne ja sam sam napisal kaj osječam prema njoj,eh tak,makar znam da sam malolud,ali sve je to za ljude...


Image Hosted by ImageShack.us

- 22:22 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv