fuck off...

30.03.2006., četvrtak

+Battle Against Time+

Zdravo luzeri.Kak ste kaj?Eo mene i mojega novoga posta.Nije baš bilo prošlo neko veliko razdoblje od mojeg posljednjeg posta,nemam baš potrebe pisati post,al kaj se more..tu sam di sam je,i pisal budem posta..
Evo trijezan sam.(kak bitno).I sad kad sam malo došao k sebi od te subote (napio sam se najviše u životu),razmišljam malo-gledam i razmišljam:"Oh pa jebo te..".Mislim ono,malo mi je mutavo dva dana poslije toga bilo i odlučil sam da već nikad nem pil jer malo sam još ipak prebalav (7.razred) kaj bi doma hodal pijan pred starce,jebi ga nisu zavrijedili to kak niti ničiji drugi starci.I evo,ja mislim da je to konačno prvi put moje dobro,ne dobro nego pametno razmišljanje koje budem realiziral.Ali nisam rekel da već nikad u životu nebudem pijan,jok,jok,kaj je previše je previše,ovo je za početak dosta mojeg odricanja...
I meni je sve to normalno kaj se mi zajebavamo i sve je to super i okej ali trea nekad imati granica i znati postati (kaj ja nisam znal..)Sad sam probal znam kako to izgleda i znam kaj je najbolje za mene kaj bi moral napraviti tak da je to sve onda samo na meni.I tako pomalo..Evo da nebi sam o tome..
Danas je bio jedan obićan normalan dan u mojem (već ne fucking live) životu.Ujutro sam se probudil oko 10 i onda išao jesti,pa malo do bloga i u školu.A u školi nikaj pametnoga,majmuni-neke već gledam 7 godina a neke 2 pa mi je i to previše.Kaj reči naš je razred groblje i kaj se more,najjači smo najjači...wave--JEBITE SE SVI OSTALI..
Sad bi ja volio malo opisat svoje frendove,pa nek bude...Jer nemam baš nikaj drugo...
Ovak:thumbup

Mile-(the metalac-lol)-Moj najvjerniji drug od malih nogu.Stariji je samo nekoliko sati od mene.Fura se na Systeme i na Bog te pitaj kaj,nebum komentiral kak se ponaša prema muziki.Ali bitno da je on zajebant kak i ja,a očito je dobar ak se družim sa njim...pozz Debeli...yes

Vancha-Isto mi je zakon frend,voli se zajebavat,ni sam nezna kolki mu je dug prema školi za sve kaj je spotral,ljudina kakvog trebaš tražiti bar kak frenda...Pozz Šogi...yes

Dugi-On je isto uredu al nije mi baš,nekad je glup imutav,najveća inačica našeg razreda,ah,kaj se može,poljoprivredni tip....yes

Žuti-Mutav po izgledu,ima fiks ideje,često se gubi u vremenu i prostoru i živo mu se jebe..Al dobre duhane "frće"...yes

Cigo-Voli se srat,stalno govori o tome jebenome nogometu,misli da je frajer i nekakvi cool tip a nije,ili možda je,al je kao osoba dobar...samo da još nebi kral...yes

Nikica-Moj "brat",zakon je tip se bi mi dal kaj ima i ne sere se kaj mi je zakon /npr.sluša narodnjake al ne sere po nirvani i tak...)-to mi je fora a i tip je zakon...yes

To su samo frendovi,a ima njih još više al mi se neda,to su uglavnom oni koji samnom provode najviše vremena,a žensko društvo (koje je zadnje vrijeme jako umišljeno i blesavo)sljedi u drugom postu...
..I još sam na kraju svega želim pozdravit moju tajnu curu koja bude možda ovo čitala:Volim te..svakim danom sve više i više...kiss
AJ pozz,ti Boga i poostu


- 20:54 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv