< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2010 (4)
Ožujak 2010 (16)
Veljača 2010 (23)
Siječanj 2010 (25)
Prosinac 2009 (29)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (16)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (21)
Svibanj 2008 (31)
Travanj 2008 (31)
Ožujak 2008 (31)
Veljača 2008 (31)
Siječanj 2008 (31)
Prosinac 2007 (28)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (30)
Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (30)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (32)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Meil
jerko.matic@gmail.com

MOLIM BEZ
LANACA SREĆE
JER IH BRIŠEM
HVALA UNAPRIJED.


PJESME PIŠEM
IZ ZADOVOLJSTVA
NE ZBOG KOMENTARA
JEDAN KOMENTAR JE
DOVOLJAN











Dubina

*
spasmojeduse
decembar2001
whatalady
freyaad
insidelove
tvornicazelja
fanny7
bojajeseni
sewen
donstina
maslackica
dnevnikmastanja
ljubavumalom
shit0happens0every0day
northpole
komadicsunca
myinsomnija
smisao
diana11
safiris
koraljna
tracmarenda
ledynada
auroraisa
teuta
teutinaljubav
pticabezkrila
malateta
nevinasce2007
velikakaodijete
livefree0rdie
mrizazivota21
komentari
ugrizstrasti2

Muzika





srijeda, 30.04.2008.

TAKNI ME


Takni me takni
dodirom opijaj
u snove dođi
samnom ljubav ispijaj.

takni me takni
nježno dodiruj
sa dodirom svojim
ti ljubav ispisuj.

Takni me takni
u ljubav s tbom
želim da zaronim
baš svako jutro želim
to s tobom da ponovim.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (25) | print | # |

utorak, 29.04.2008.

NOĆI CJELE


Noćas bih te ljubio
ljubav tvoju ispijao
na grudima tvojim
uvjek ja bih počivao.

Noćas bih ti šaptao
nježne rječi ljubavi
noć nam tiha saveznica
s nebom punim zvjezdica.

Ove noći ja ljubit ću
usne boje višanja
i milovat grudi bjele
tvoje grudi noći cjele.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (32) | print | # |

ponedjeljak, 28.04.2008.

USNE DIRAJU


Moje usne na tvojim
samo za tebe postojim
sve za ljubav tvoju dam
sve što imam i što znam.

Naše ruke splele se
a tjela zadrhtala
ti si meni pripala
i moja si sreća sva.

Zagrljaju tvome pustim se
nek se usne potraže
jedne druge diraju
mira jedne drugim ne daju.

Prorok.



Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (29) | print | # |

nedjelja, 27.04.2008.

ZAGRLI ME


Procvala je ljubav
ko latice ruža
usnama se našim hrani
dok cjelove pruža.

Procvala je ljubav
u svom cjelom sjaju
ni u raju nije tako
ko u tvome zagrljaju.

Zagrli me moje milo
nek nam skupa tuče bilo
nek nam srca kucaju
ljubavi se predaju.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

subota, 26.04.2008.

LJUBAV OSVANE


Ako sunce ne zasja
ako zora ne osvane
u mom srcu mjesto
za tebe će da ostane.

Neka nebo potamni
da ne vidim sunca sjaj
svu toplinu srca svog
dat ću i svoj zagrljaj.

Na grudi mi glavu nasloni
neka cjelov usne sastavi
neka srce srcu pripadne
a ljubav nek u nama osvane.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

petak, 25.04.2008.

UZ TEBE


Tamo gdje jutro se
budi sa cjelovima
tu uz toplo tilo tvoje
najlipše je misto moje.

Na kušinu toplon tvon
dok na zidu plešu sjene
dok se tilo stilon spaja
tamo jubav nima kraja.

Tamo jutro želin da se budin
od te želje ja već ludin
da uz tebe toplu snijen
sa jubavi svojon tebe grijen.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (27) | print | # |

četvrtak, 24.04.2008.

Još ima


Nahrani moje želje
sa svojim čarima
cjelovima tim slatkim
tim malim stvarima.

Kad nam se usne sastave
i želju nam tjela osjete
ljubi me nježno, ljubi me dugo
samo ljubav želim i ništa drugo.

Obaspi tjelo mi vrelo
sa svojim slatkim cjelovima
jer samo za nih na tjelu mome
na tjelu mome još mjesta ima.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (34) | print | # |

srijeda, 23.04.2008.

Tamo gdje si ti


I posljednju kaplju ljubavi
vjeruj dušo poklonit ću tebi
i kad novo jutro osvane
još u meni, ljubavi će da ostane.

Prošla si kroz moje snove
osjetila da nas ljubav zove
malo po malo tečeš kroz vene
malo po malo osvajaš, opijaš mene.

Da tamo gdje pođeš mi ti
sa tobom putuje i duša moja
za tvojom dušom ona pututje
jer sa njom želi da se združuje.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (31) | print | # |

utorak, 22.04.2008.

Samo uz tebe


Život moj bez tebe
nema, ne nema trajanja
jer život bez tebe je
život, život pun kajanja.

Život moj bez tebe ću
bez tebe ću da ostavim
jer ja drugu ljubav
jer drugu ljubav ne želim.

Samo uz tebe želim
želim život da provodim
samo uz tebe želim
znaj želim da ostarim.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

ponedjeljak, 21.04.2008.

Ostavljam


Nježno svuci noćas s mene
i posljednji dio tkanine
sve što želi mašta tvoja
čini noćas dušo od mene.

neka noćas miris tjela
zagolica naše nosnice
noćas ću usnama šetat
po tvom tjelu kraljice.

noćas ću tjelom tvojim
ja da se dugo opijam
tragove svih svojih želja
po tvom tjelu ću da ostavljam.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

nedjelja, 20.04.2008.

Vječno


Spasi me sa svojim dodirom
cjelivaj nježno i poželjno
tisuću razloga postoji
da duša sa dušom se spoji.

Da tisuću razloga postoji
jutra mi svojom ljubavlju boji
boji mi jutra nježnim bojama
jedina za mene med zvjezdama.

Svi pričaju da vječno ništa nije
a ja sa tim mirit se neću, ne
znam da ljubav vječito traje
samo tad kad srcem se daje.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (25) | print | # |

subota, 19.04.2008.

Moje maleno


Pusti me molim te pusti me
da srcu želje ispunim sve
jutra da s tobom mi osviću
na usnama tvojim zoru čekat ću.

Ti si tu jer samo ti mi trebaš
pogledom svojim da dugo me gledaš
prstima svojim da šetaš po meni
da me cjelivaš, nikom me ne daš.

Ti moje maleno i moje jedino
zbog tebe kažem hvala ti sudbino
zbog tebe oči blistaju sjajem
i samo za tvojim ja čeznem zagrljajem.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

petak, 18.04.2008.

Cjelivaj me cjelivaj


Ljubav mi tvoja jedini l,jek
cjelivaj mene ti navjek
cjelovom svojim budi mi jutra
cjelovom zaželi ljepše mi sutra.

Cjelovom svojim tugu odagnaj
cjelovom moje usne zatvaraj
cjelivaj mene ti dugim noćima
jutro nek cjelovima počima.

Slatkim cjelovima tim tvojim
vječno ti mene dušo opijaj
samo u srcu mome anđele
anđele moj, ti vječno počivaj

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

četvrtak, 17.04.2008.

Tren


Tjelo uz tjelo
samo za čas
da usne zadrhte
jer žele nas.

Trenutak samo jedan
bijaše dosta za nas
pogled naših očiju
taj mali kratki čas.

Zbog trena tog
pogled dobiva boju
zbog trenutka tog
ja želim ljubav tvoju.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (20) | print | # |

srijeda, 16.04.2008.

Spajanje


Nek se toči vino ove noći
po tvom tjelu nek se lije
sa njeg piti mi je najmilije
nježno ću te cjelivati, vino piti.

I vinom i usnama tjelom tvojim
tjelom tvojim rado šetam ja
na trenutak samo zastanem
sve što imam tebi predajem.

okus vina okus tvoga tjela
ove noći tako jako opija
ponese me slatkom raju
dok se duše i tjela spajaju.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (31) | print | # |

utorak, 15.04.2008.

Moje milo


Cilu noć san tebe zva
da bi jubav svoju tebi da
da prošetan s tobon ja
tebe jubin nek to svatko zna.

S tobon želin bokun sriće
nek mi s tobon zora sviće
puna vitra naša idrta
da milujen tvoja nidra.

Našu barku njišu vali
dok ti dajen svoje tilo
i milujen lipo tilo tvoje
usne šapću, milo moje.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

ponedjeljak, 14.04.2008.

Dodiruj me


Dajem, samo tebi dajem
dajem dio svoga neba
svoje srce, dajem sve
sve ti dajem, dajem za tebe.

Tebi dajem misli svoje
što se kao zvjezde roje
tebi dajem jutra svoja
tebi dajem baš sve svoje.

Ti me kazni svojim usnama
dodiruj me nježno rukama
dodiruj mi moje vrelo tjelo
da bez tebe ne bi svelo.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (26) | print | # |

nedjelja, 13.04.2008.

U našim očima


Tko li noćas šeta tvojim mislima
tko ti noćas slatke snove boji
d,al u njima željo moja vječna
d,al u njima za me mjesta ima.

D,al me pratiš noćas u mislima
da li snivaš snove ti o nama
ove noći znaj da žarko želim ja
želim biti dio tvoga slatkog sna.

Noćas želim ovu ljubav svoju
znaj da stopim ja u ljubav tvoju
sjedinjene da zaplove noćima
nek zaiskre i u našim očima.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (19) | print | # |

subota, 12.04.2008.

Samo tvoje


Sve mi mogu uzet sve
sve mi mogu uzet sem tebe
bez svega bih mogo živjet ja
al bez tebe,nikad, nikada.

bez tebe bi moje zore
bile moje tamne more
bez tebe bi, to znam ja
život bio kao robija.

Ništa protiv tebe neću
ništa protiv neću da čujem
sve dok kuca ovo srce moje
zvat ću tebe, zvat ću milo moje

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

petak, 11.04.2008.

Tragovi


Dala si mi ljubav
i života radost svu
sasvim siguran sam ja
da mi druga ne treba.

Dala si mi ljubav svu
cjelu sebe meni predala
sa usnama ljubav toplu
po tjelu si mome pisala.

Tvoji tragovi svuda po meni
tragovi moji po tvom su tjelu
naša ljubav nek traje u srcima
pisana velikim, velikim slovima.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (22) | print | # |

četvrtak, 10.04.2008.

Samo ti


Poslije noći zora osviće
poslije zime stiže proljeće
poslije tebe nek mi ne svane
nek srce mi poslije tebe i stane.

Ako jutro nekad svane bez tebe
neka me sunce više ne zagrije
hladna humka neka me prekrije
jer bez tebe živjet se ne može

Bez toplog cjelova tvog
ne vidim više života svog
bez tebe neću željet živjeti
smisao života moga si ti.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (26) | print | # |

srijeda, 09.04.2008.

Samo zbog tebe


Samo za tebe ja borim se
jer srce drugu ne priznaje
jutra mi ljubavlju oboji samo ti.
samo za nas ta ljubav postoji.

Ljubi me nježno i vječito
sa tobom sve mi je procvalo
ljubi me dušo sa žarom svim
tu ljubav želim da osjetim.

Samo za tebe i usne tvoje
slatke se želje u meni roje
želja za tobom jutrom me budi
samo zbog tebe srce poludi.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

utorak, 08.04.2008.

Od svega više


U pogledu mom vidi se
da ja živim samo zbog tebe
jer oči mi žarom zasjaju
samo kad tebe gledaju.

srce puno mi slatkog nemira
želi samo tog tvoga dodira
nježno me nježno dodiruj
sa dodirom svojim ljubav ispisuj.

I noću u san kad utonem
tad dio tebe ja postajem
u pogledu mome i tada piše
da tebe volim od svega više.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

ponedjeljak, 07.04.2008.

Samo za tebe


Ne neću dodir tuđih usana
jer slasti takve nema u njima
samo tvoje usne mi prijaju
najslađe dodire one imaju.

Ne ja neću te tuđe dodire
jer tvoje donose najslađe nemire
samo dodire tih tvojih toplih usana
ja snivam tim dugim tamnim noćima.

Nek samo tvoje usne me dodiruju
sa usnama mojim nek ljubav šapuću
po tjelu mome svoje ostave tragove
sva moja ljubav, ljubav je za tebe.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (20) | print | # |

nedjelja, 06.04.2008.

Dodir usana


Ti si centar svjeta mog
ja ne mogu ništa protiv tog
oko tebe moj se život vrti
bit će tako sve do smrti.

Ti si dio svakog jutra mog
s neba meni poslao te bog
neznam gdje si krila sakrila
a znam da moja si sudbina.

Pratiš me na svakom koraku
ti si uzrok svakom uzdahu
tu si i kad srce me zaboli
dodir tvojih usana tada me liječi.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (14) | print | # |

subota, 05.04.2008.

Da srce poželi


Da umrem i ovog trena
i na to ja bih pristao
trag mojih vrelih usana
na tvojim kada bi ostao.

Da umrem ovog trena
ne ja ne bih žalio
za trenutak samo kada bih
tvoje usne na svojim osjetio.

Na put ka nebu plavom
neka me ponesu nebeski anđeli
samo na uho tiho šapni mi
dl srce me tvoje doista poželi.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us




| komentari (17) | print | # |

petak, 04.04.2008.

Ti možeš


Probudila si u meni
ti slatke želje sve
srce me više ne sluša
zakuca samo za tebe.

Ti možeš imat sve
svu ljubav i moje sne
a ja sretan bih bio
da bar sam tebe dio.

Da samo sanjaš na mom ramenu
usne tvoje da moje dodiruju
na krilima ljubavi tada bi letjeli
tamo daleko gdje svod je nebeski.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (17) | print | # |

ZAŠTO



Zašto se tugo zoveš
imenom mojim
lice mi bolom bojiš
zašto u tebi postojim?

Ko tmurna magla
oko mene se svijaš
zbog čega misliš
da ti mi baš prijaš ?

Zašto bez tebe ne može
na oči da padne mi san
zašto bez tebe ne može
da svane da svane dan?

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 03.04.2008.

Spreman sam


Spreman sam moja jedina
zaplovit svim svjetskim morima
spreman sam u srcu tebe nositi
cijeli život samo tebe voljeti.

Spreman sam uz tebe da ostanem
samo tvoj dio sreće da postanem
ja spreman sam, spreman na sve
spreman da živim život za tebe.

Spreman sa tobom ka nebu letjeti
tih nebeskih visina ljubav da osjetim
na plavetnim nebeskim visinama
ispletem gn,jezdo svim našim željama.


Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

srijeda, 02.04.2008.

Povedi me


Nježno još nježnije
na ljubav podsjeti me
nježno još nježnije
da te poželim navedi me.

U ljubavi tajna ne postoji
dok želja za njom ne prestaje
ti samo nježno zagrli me
jer meni, ti meni si sve.

I zvjezde dotaći lako je
kad je uz tebe netko tko voli te
povedi me tim plavim visinama
nek vječno ljubavi u nama ima.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (22) | print | # |

utorak, 01.04.2008.

Dok postojim ja


D,al anđeli možda znaju
što je slatko u tvom zagrljaju
kad bi oni za to znali
svoja krila oni, teb bi dali.

Dali bi ti oni svoja krila
da bi s njima nebu poletila
jer nemaju l,jepe poput tebe
oni bi te ukrali za sebe.

Al anđeli ne znaju za tebe
u svom srcu ja sam tebe skrio
ljubavlju te tamo svojom pojim
čuvat ću te tamo dok postojim.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (24) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.