< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2010 (4)
Ožujak 2010 (16)
Veljača 2010 (23)
Siječanj 2010 (25)
Prosinac 2009 (29)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (16)
Kolovoz 2009 (13)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (21)
Svibanj 2008 (31)
Travanj 2008 (31)
Ožujak 2008 (31)
Veljača 2008 (31)
Siječanj 2008 (31)
Prosinac 2007 (28)
Studeni 2007 (9)
Listopad 2007 (13)
Rujan 2007 (30)
Kolovoz 2007 (31)
Srpanj 2007 (30)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (32)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Meil
jerko.matic@gmail.com

MOLIM BEZ
LANACA SREĆE
JER IH BRIŠEM
HVALA UNAPRIJED.


PJESME PIŠEM
IZ ZADOVOLJSTVA
NE ZBOG KOMENTARA
JEDAN KOMENTAR JE
DOVOLJAN











Dubina

*
spasmojeduse
decembar2001
whatalady
freyaad
insidelove
tvornicazelja
fanny7
bojajeseni
sewen
donstina
maslackica
dnevnikmastanja
ljubavumalom
shit0happens0every0day
northpole
komadicsunca
myinsomnija
smisao
diana11
safiris
koraljna
tracmarenda
ledynada
auroraisa
teuta
teutinaljubav
pticabezkrila
malateta
nevinasce2007
velikakaodijete
livefree0rdie
mrizazivota21
komentari
ugrizstrasti2

Muzika





četvrtak, 31.01.2008.

Gledat ću


Obriši suze jedina
jer vrjeme suza prošlo je
onaj koga si čekala
ostaje zauvjek uz tebe.

Suze ću tvoje usnama
ja svojim vrelim brisati
nasloni glavu na mene
jer vrjeme tuge prošlo je.

Cjelovom snove na oči
tvoje ću tiho pozvati
gledat ću kako spavaš
dok sunce jutro ne pozlati.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

srijeda, 30.01.2008.

Noć bajnu


Zasidrajmo našu barku
mi u našu malu vali
nek je njišu morski vali
pantit ćemo di smo jubovali.

A kad tiha noć se spusti
zapaliću na njoj sviću
jedno drugon uz nju
dilićemo ukradenu sriću.

Samo mise ispo plaveg neba
znaće samo našu malu tajnu
dok smo kradon jubovali
cilu noćcu ovu bajnu.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (26) | print | # |

utorak, 29.01.2008.

I galeb zna


O more plavo beskrajno
velikih tamnih dubina
da,l negdje u teb je
skrivena moja sudbina.

da,l će je meni don,jeti
neki tvoj pjenasti val
ili ću uzalud suzama
kvasit tvoj bjeli žal.

Pusta je vala bez ljubavi
vali je tvoji ispiru znam
nad morem galeb lebdi
i on je tužan i sam
sudbina naša ista je
ista je i on to zna.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (31) | print | # |

ponedjeljak, 28.01.2008.

Srce ranjeno


Svirajte tužno cigani
jer mladost moja prolazi
mladost koja se ne vraća
kao ni prošla proljeća.

Pjevajte pjesme cigani
pjevajte samo o njoj
ljubav sam njoj poklonio
a imam samo prokletu bol.

Vi pijte samnom cigani
to vince staro rumeno
sa pjesmom meni l,ječite
to moje srce ranjeno.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

nedjelja, 27.01.2008.

Skladat ću


Odškrini mi svoja vrata
širom otvori mi srce svoje
da korjenje u njem pustim
nazovi me milo svoje.

U srce ću tiho ući
ispunit ga srcem svojim
šaputat ću njemu nježno
ljubavlju ću da ga bojim.

Zakucat ću skupa s njima
neće biti više u njem zime
skladat ću mu nježne rime
ljubavi ću dati tvoje ime.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

subota, 26.01.2008.

Netko voli te


Kad mi srce zadrhti
kad mi usne zanjeme
pogled oka izda me
tad shvatit ćeš teško je
tako teško bez tebe.

Ti bit ćeš u svome svemiru da,l ćeš shvatit da li ćeš
da li ćeš shvatut da si ti
da si uzrok mome nemiru.

Kao kad sunce plavim sutonom
s plavetna neba tiho nestaje
i nebo plavetno zvjezdama ospe se
znaj da netko, netko voli, voli te.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (24) | print | # |

petak, 25.01.2008.

Sa bolom


Ne ja nemam ne
ne ja nemam, ni tebe
nit tebe, nit sreće ne
ne ja nemam, nemam te.

Ne ja nemam, ne
nit sunca, nit ljubavi
samo imam puste snove
ti ne čuješ ljubav zove.

Samo imam samo, boli
boli imam u grudima
svaka zora, svaka zora
moja nova, nova mora.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

četvrtak, 24.01.2008.

Moja sudbina

Na izvoru strasti
na usnama tvojim
ja ću svoje žedne
usne da napojim.

Opile me tvoje usne
poput rujna vina
opojile srce moje
slatke usne tvoje.

Danima i noćima
pred mojim su očima
tvoje usne boje vina
tvoje usne moja su
moja su sudbina.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

srijeda, 23.01.2008.

Na barci



Na te skute tvoje
ja bih vezan bio
na jastuku tvome
ja bih snove snio.


U more bih tvoje
ja spustio jidro
plahta bi nam bila
našoj barci jidro.

Srca bi nam bila
ljubavi nam stan
na barci bi našoj
ljubav bila kapetan.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

utorak, 22.01.2008.

Čuvam tajnu


Na jastuk si moj
ostavila miris svoj
dodir tvojih usana
još osjećam noćima.

Kad se jutrom probudim
nježno jastuk poljubim
i shvatim da nisi tu
al bila si u mom snu.

Tad zaključam svoje sne
da sjećanje ostane
duboko u svojim mislima
čuvam tajnu o nama.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (31) | print | # |

ponedjeljak, 21.01.2008.

Kćerkice moja sretan ti šesnaesti rodjendan


Petnaset prošlo je godina
a kao da juče bio je dan
petnaest prošlo je godina
a tata još sniva san.

Petnaest cvjetnih proljeća
ljeta, zima i jeseni
u srcu mome rasteš mi
moj cvjete, cvjete rumeni.

Petnaest prošlo je godina
sva si ljubav života mog
petnaest prošlo je godina
svu ljubav u teb dao mi Bog.

Neka ti gospodin životom ispuni
buduća ljeta što tebi ih namjeni
kćerkice moja sretna budi mi ti
nek svi se tvoji ispune sni.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (40) | print | # |

nedjelja, 20.01.2008.

Spomenari



Lavandon ću staze
tvoje da zasadin
jubavju te opijen
ka i vinon mladin.

Na kantunu tvoga doma
ispo smokve stare
cjelovima na tvon tilu
ispisat ću spomenare.

Izbrisat ih neće moći
ni bura ni jugo
spomenare kada jubav
Kad i jubav piše
ni vrime ne briše.


Prorok.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

subota, 19.01.2008.

U dugim noćima


Netko se tajno voli
i čuva tajnu o tom
a ljubav tajno počiva
u srcu tvom i mom.

Cjelovi nebom plove
poput bijelih galeba
mi ljubav svoju imamo
više nam ništa ne treba.

Netko se tajno voli
nosi ljubav u očima
netko se tajno ljubi
u dugim noćima.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (16) | print | # |

petak, 18.01.2008.

Prid oltar


Jutrom će bili galeb
nad plavin morem letiti
na jubav moju neka te
bili galeb podsiti.

Na more sinje poša san
ono mi postalo drug
Nek vali jubav nose ti
jubav nek vrti se u krug.

Jednog ću dana vratit se
sa sinjeg mora ja
zlatnu ti veru doniti
prid oltar tebe odvesti.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

četvrtak, 17.01.2008.

Bila haljina

Na dvoru tvome svatovi
pije se piva veseli
suze sijaju u oku tvon
onaj kog jubiš nije sa tobon.

Tebe za drugog dadoše
jer bidna san roda ja
a jedno drugom klesmo se
jubav nan druga ne triba.

Na tebi bila haljina
kvašena tvojin suzama
ne jubav neće umriti
vično će živit u nama.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

srijeda, 16.01.2008.

Ništa nam ne mogu


Nek nebom plove oblaci
vjetri neka ih raznose
ljubav kad srcem zavlada
nitko joj ništa ne može.

Kad ljubav pusti korjene
iščupat ništa ih ne može
tamo gdje ljubav rodi se
sve drugo, sve nestaje.

Samo će ljubav vezati nas
i onda kad nisam tu
ljubav je jača, jača od svih
ništanam, ništa ne mogu.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (30) | print | # |

utorak, 15.01.2008.

Ne da ćaća

Kad se jutron lanterne
svud po mistu pogase
uposteji ležiš budna
željo moja uzaludna.

Na ponistru poviriš
u men žeju zapališ
ja te gledan ispooka
željo moja ka more
ka more duboka.

Širon škure otvoriš
svoj mi pogled podariš
tvoj nan ćaća jubav brani
jubav oće da sahrani.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (24) | print | # |

ponedjeljak, 14.01.2008.

Noći ledene


Bacit ću svoju sriću
neka je more potopi
neka je nose morski vali
kad samnon nisi ti.

Drugi pod tvojon ponistron
serenade sad piva ti
drugon si jubav ti dala
drugon zbog šoldi pripala.

Nećedu šoldi ugrijat
duge ti noći ledene
jubav ti drugi neće dat
ća jemala si je umene.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (23) | print | # |

nedjelja, 13.01.2008.

Ljubav opija


Skinut ću zvjezde s neba
na tvoj ću dlan ih dat
cjelivat usne tvoje
uveče kad pođeš spat.

Postelju tvoju grijat ću
ruku pod tvoju glavu dat
gledat ću kako spavaš
zorom te nježno cjelivat.

A kada zora osvane
snenu ću cjelivat tebe ja
na uho ljubav ti šaptati
ljubav, ljubav što opija.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (21) | print | # |

subota, 12.01.2008.

Za tobom


Noćas će mandoline
jecat zbog ljubavi
noćas ću sudbinu kleti
zašto nas rastavi.

Noćas ću more molit
da moje tjelo primi
jer srce moje bez tebe
ne može da se smiri.

U sinje more skočit ću
nek vječni bude mi dom
neka ti morski vali šapuću
umro je umro za tobom.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (25) | print | # |

petak, 11.01.2008.

Jubav ćemo šaptat moru


Miris poja od lavande
mišat će se noćas
sa mirison tvoga tila
noćas bit ćeš moja vila.

Kroz ponistru miris mora
i šum blagi maestrala
mišat će se sa uzdahon
blažena si moja diva.

A kad pivci jutron rano
navistidu bilu zoru
zagrjeni srićo moja
o jubavi šaptat ćemo moru.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (37) | print | # |

četvrtak, 10.01.2008.

Pokrij me

Kapljice vina i kapi suza
tek kada te vidim svane mi
između svih tih anđela
moj jedini anđeo to si ti.

Zamahni tim svojim krilima
pospi me tim čarobnim činima
da od zemlje se jednom odl,jepim
tebi jedino, tebi da se posvetim.

Pospi me tim svojim činima
opij me tim čarobnim vinima
na grudi svoje stavi ti me
sa svojom čežnjom pokrij me.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (32) | print | # |

srijeda, 09.01.2008.

Kapljice ljubavi


Sa tobom u mislima
tankim nevidljivim nitima
za tebe sam vezan ja
bez tebe mi nema sna.

Sa tobom su snovi moji
baršunasti i u boji
dok noćima tebe snijem
kapljicama ljubav pijem.

Opijam se kapljama
snijuć snove o nama
sa usana pijem rosu
što amor ju prosu.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (25) | print | # |

utorak, 08.01.2008.

Nestvarni sni


Kad bi amor barem znao
da te greškom drugom dao
da,l bi možda tad zastao
i možda se pokajao.

Da,l je možda pijan bio
il na glavu s neba pao
odveo te nekom drugom
prokleo me vječnom tugom.

Sad na kapi život živim
snove snijem, sudbu krivim
i proklinjem svaki dan
što mi stvarnost nije san.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (22) | print | # |

ponedjeljak, 07.01.2008.

Ne luduj srce ne luduj


Kani srećo na moj prozor
kapni srećo jednom ti
da u stvarnost jednog dana
pretvore se moji, moji sni.

Kani srećo nevjernice
obasjaj mi jednom lice
da osjetim cjelov njen
da od njega budem opijen.

Kani srećo preklinjem te
u stvarnost mi snove skuj
kad naredit scu ja ne mogu
budi mirno srce ne luduj.

Prorok.


Dragi prijatelji vi koji slavite
Božić danas.
Mir Božji Hristos se rodi..
..


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (27) | print | # |

nedjelja, 06.01.2008.

Eh da mi je


Eh da mi je da te ljubim zorom
sa usnama po tvom tjelu
šetam kao vihor vrlom gorom
eh da mi je, tebe ljubit da mi je.

Da ti ljubim oči vrane
sve božije ove dane
da milujem tvoja njedra
da zalazim među bedra.

Eh da mi je, tebe da mi je
da te ljubim svud po tjelu
eh da mi je, vječnost cjelu
eh da mi je tvoja ljubav da mi je.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (20) | print | # |

subota, 05.01.2008.

Da,l po nekad


Da,l sam bar po nekad
da,l sam u mislima tvojim
il uzalud ja uzalud nadu gojim
da ću nekad, nekad biti tvojim.

Da,l ti misli nekad meni krenu
il ja sanjam samo tvoju sjenu
da,l pozoveš nekad ime moje
dok se nebom zvjezde roje.

Dok se noćas srce steže pati
ime ću ti, ime ću ti zazivati
nazivat ću tvoje ime milo moje
tvoje ime na usnama, ostalo je.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (18) | print | # |

petak, 04.01.2008.

Da mi je


Da mi je bar jedan dan
da kroz tvoje misli bar
proletim ko malen sjen
da mi je bar jedan tren.

Da mi je bar jedan dan
da se samo tvojim zovem
da ne budem više njen
daj mi Bože jedan tren.

Da mi je bar jedan dan
na grudima tvojim da usnijem
da osjetim titraj srca tvoga
zažalio ne bi, ni života svoga.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (28) | print | # |

četvrtak, 03.01.2008.

O tebi


O tebi poeta napisat će stih
i muza ćeš biti slikarima svim
vajaru će ruka tada zadrhtati
kada počne tjelo ti vajati.

O tebi se snovi sniju
dok na nebu zvjezde sjaju
uspomene na te, jutra još čuvaju
baš zbog tebe i ruže cvjetaju.

Sve zbog tebe, sve te zore
sve te zore, osviću prerano
noći kratke ljubavi premalo
sve zbog tebe, sviću zore rano.

Prorok.


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (27) | print | # |

srijeda, 02.01.2008.

Zagrli me


Ogrni se čežnjom
i svilenim plaštem snova
tiho noćas me pozovi
u odaje, te odaje svoje.

Tiho nečujno i kradom
ja ću k, tebi doći
na krilima slatkih snova
isod starih kestenova.

Dok će nebom plavim
zvjezde da trepera
zagrli me nježno, kao
kao nikad , nikad prije
ljubav tjela neka grije.

Prorok


Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (29) | print | # |

utorak, 01.01.2008.

Sretna vam nova godina 2008



Staro ljeto prođe
kao sanka tren
neka svatko bude
sa ljubavlju opijen.

Dižem čašu ovu
da mu nazdravim
u budućem ljetu
svima ljubav poželim.

Nek vas ljubav slatkim
snovima obdari
u vašim srcima
nek zažive spomenari.

Sretno nek vam bude
ovo novo ljeto
nazdravimo punim čašama
ljubav nek zaživi u nama.

Prjegršt srećnih
i lijepih snova
neka vam donese
godinica nova.

A sve što vam tugu
ili boli stvara
neka sobom nosi
ta godina stara.

Prorok.



| komentari (20) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.