Propaganda

srijeda, 11.05.2005.

Važne stvari

Najvažnije je ne se prepustiti lošim mislima. Ništa novo, već ste sto puta to čuli i pročitali. Ipak, nikad dovoljno upozorenja.
Kad se jednom nađete u poziciji da shvatite da se život vama drage osobe strelovito približava kraju, počinje vam se vrtjeti film o danima koje ste s tom osobom proveli. Počinjete se osjećati loše zbog svih onih trenutaka kada ste se živcirali zbog neke glupe sitnice koja vam se u tom trenutku činila jako važnom, poželite, ako već ne možete vratiti vrijeme unatrag, barem što više ovog preostalog vremena provesti s tom osobom i nadoknaditi propušteno.
Nemojte čekati taj dan. Počnite odmah nadoknađivati. Uzmite telefonsku slušalicu, nazovite tu dragu osobu i recite joj da je volite, uljepšajte joj dan, učinite nešto lijepo. Ta će se osoba osjećati dobro, a vi još bolje.
Kad odemo, sa sobom nećemo ponijeti ni posao, ni kuće, ni medalje, ni diplome, ništa materijalno ni opipljivo. Ponijet ćemo samo ljubav koju smo pružili i koju smo primili.
- 14:30 - Komentari (2) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!