Propaganda

ponedjeljak, 09.05.2005.

Vjerojatno opterećena čestim boravcima u bolnicama u posljednjih mjesec dana, usnula sam noćas ovaj neobični san.
U nekoj čudnoj bolnici bez krova i zidova (znalo se da je riječ o bolnici jedino po bolničkim krevetima i bolničaru u bijeloj kuti), noću, na krevet su stavili A. Samog, bez igdje ikoga. Ja sam ga, naravno, prepoznala i došla k njemu, sjela mu na krevet. Ne znam što mu je bilo, ali izgledao je vrlo bolesno. Turnuli su mi pod nos neki papir koji treba potpisati za njega, a kako nigdje nije bilo nikoga njegovoga, malo nevoljko sam ga ipak potpisala ja. Dalje se više ničega ne sjećam osim silne uznemirenosti i straha da će se A. uskoro nešto ružno dogoditi i da je ovo upozorenje. Ne znam što da radim, da mu nešto kažem ili ne? Nazvat ću ga danas čisto da vidim kako je, neću mu prepričavati san, zašto da ga plašim bezveze?
- 09:42 - Komentari (4) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!