Propaganda

četvrtak, 16.12.2004.

Darovi i čestitke

Jučer sam se ubila od posla. Radni dan mi je počeo u 8 ujutro i završio malo prije ponoći. Zato danas plandujem :-) Razmišljam si što ću kupiti djeci i mužu za Božić.
Inače nisam tip koji podliježe potrošačkoj groznici iz par razloga. Prvo, nemam baš previše love. Drugo, ide mi na živce ta predblagdanska gužva u Zagrebu, svi nahrupe u dućane i otimaju se, guraju i natrkavaju kao na sajmu i kao da se dijeli besplatno, pa ovih dana izbjegavam dućane. Nije mi gušt.
Ljudi kupuju ko blesavi, peglaju se kartice, pišu se čekovi, nanašaju se vrećice, a svi znaju da će im to kad-tad doći na naplatu, ali se ipak blaženo cere i sliježu ramenima. Za mjesec dana će im svi biti krivi.
Čestitke ću napraviti sama jer su mi takve najljepše. Na kraju me skuplje koštaju nego da ih kupim, ali volim to raditi. Imam i komplet Unicefovih. Volim slati čestitke, baš kao što volim pisati i primati pisma, ali ne sjećam se kad sam zadnji put primila ili napisala pravo papirnato pismo. Šteta što je klasično dopisivanje u izumiranju. U sandučić mi dolaze samo računi i blesave reklame, pa eto hajde da razveselim drage mi ljude - neka u sandučićima nađu barem moju čestitku ako već neće pismo.
Trknut ću poslije posla u papirnicu, kupiti hamera u boji i još nekih sitnica, pa ćemo djeca i ja večeras imati kreativnu radionicu.
- 15:31 - Komentari (1) - #

<< Arhiva >>

Studeni 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2005 (1)
Kolovoz 2005 (2)
Svibanj 2005 (5)
Travanj 2005 (3)
Ožujak 2005 (8)
Siječanj 2005 (3)
Prosinac 2004 (14)
Studeni 2004 (9)

O meni
Napola tu, napola tamo, u vječitoj potrazi za smislom i istinom. Mnogo pitanja, malo odgovora.
Propaganda
Propaganda je dio marketinga, te predstavlja oblik komunikacije kojom se prenosi informacija putem medija. Neki oblici propagande nas informiraju, nagovaraju ili zabavljaju, neki drugi su dosadni čak i uvrjedljivi. Ona prožima naše živote da bi privukla pažnju različite publike.

Pojedinci i organizacije primjenjuju je radi promicanja proizvoda, usluga, ideja, predodžbi, spornih pitanja, ljudi, i općenito svega što oglašivač želi objaviti i podupirati. Koristi se da bi organizacije potaknule potražnju, ublažili utjecaj konkurentske propagande, potaknuli prodajno osoblje da bude učinkovitije, povećali namjenu proizvoda, podsjetili i uvjerili kupce o proizvodu. Zbog toga što je jako fleksibilna, propaganda nudi mogućnost dosezanja ekstremno velike ciljane skupine ili usmjerena na mali precizno određen segment populacije.

(Wikipedia)
A. B. Šimić: Opomena
Čovječe pazi
da ne ideš malen
ispod zvijezda!
Pusti
da cijelog tebe prođe
blaga svjetlost zvijezda!
Da ni za čim ne žališ
kad se budeš zadnjim pogledima
rastajo od zvijezda!
Na svom koncu
mjesto u prah
prijeđi sav u zvijezde!