ŠTO JE ŽIVOT?

25.01.2021.



slika: digital art


Pitaš me, što je život
i što bih ja htio od njega?

To je jedno kratko putovanje,
ali bez cipela
kao kod postolara
sve cipele bez đonova
ili pak kao knjižara
u kojoj nema niti polica niti knjiga,
tako ja nekako shvaćam
ovaj puta naše živote.

Kod starih Grka
za život potrebno je bilo imati
delfskog ronioca
koji je ronio u dubokom moru
tražeći svijetle bisere
i kada ih nađe,
htio bi još više,
tako je nekako i od života
što ga više ćerdaš,
znamenje na njemu pišeš
drhteći od svježine.

Sve je kao u kozmosu tamnom
poneka svjetlost
i male zvijezde što se pale
kao nebeske ulične lampe,
koje božanska duša
sa vremena na vrijeme trne
ili kao božanska ruka
kojoj između prstiju pijesak sipa,
a sve je to u savršenom redu,
naše sunce samo komad kruha
kojeg nemirno dijete kuša.

I što bih ja htio?

Pa ništa naročito,
jer sam kao oblak
kojeg silni vjetar
na pljusak tjera,
usamljeni komad leda
na vertikali teška života,
čekajući onaj dan
kad će konačno okončat'
cijeli moj životni dah.

Je li ti dosta?




http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic34.php

http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=69975

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.