365 fotki u 365 dana ;)

07.03.2010., nedjelja

347/365

Kak sam se sad probudila, totalno sam zbunjeno zaspala prije dva sata kad je počeo film! Zbunjujuće.
Eh da. JUčer / daanas vani.

U P čudno i nelagodno zbog Bubuu-a i E! N je isto bio čudan :)
Onda oni ispred P!!
Otišle smo su pL i prvo kaj vidim je kuja M koja je fakat kuja. Da ti meni poslije 9 godina prijateljstva i nemres reći jedan usrani BOK kad me vidiš nego okrećeš glavu, dok bi ja trebala biti ta koja ju okreće, ja to ne mogu vjerovati. Podlo i bezobrazno. Čak se i K iz osnovne došao pozdraviti, a ti mi okreneš glavu. Hvala ti, da.

Onda sam se gubila i ne sjecam se bas kaj je previše bilo.
Znam da su bili varaždinci M i I i da je M tek u pL kad me netko zazvao skuzila da sam ja zapravo L i smijale smo se jako, da. Znam da je lik stajao pokraj mene cijelu vecer i na kraju me zaustavljao, a ja sam pobjego, hiihi :) Znam da je C dobar šank - prijatelj. Znam da je bio simpatičan lik koji ne želi biti simpatičan. Znam da su D i B u *k* da ne bum prosta. Znam da su oni bili za stolom, a ja izgledala ljutito pa je on kasnije bio u bedu i rekao mi da treba mene. Hahah!!!!!
Znam da je M obecao da će doći do mene kasnije, al je pronašao prijevoz i odjurio van, pa se danas ispričao. Znam da je K zaljubljen u B i da kad je D došao u pL ja sam išla iza njega i skakala, te skoro premaknula nogu.
Znam da sam pričala s E, A, K - njegovim prijateljima i bratom!! I da su simpatični, pa mi je E pjevao Lidija, OOooo Lidija!
Znam da se ne sjecam kome sam još rekla da mi je super.
Oh da, M od prije dva ljeta!! :):)
I Narcis, hahaha :D
Znam da sam gledala O i na kraju ga zaustavila tek kad je išao van i rekla mu da mi je najsuper :)
Znam da je sestra puno pričala i bila malo pijana kad smo sve tri skupa išle doma.

A danas danas, na pravu nedjelju kad sam se poslije probudila i to, praktički cijeli dan pričam s O! Baš iznenađujuće jer je on jako super lik i pričala sam o tome B i onda mi danas uleti tak simpatično, baš simpatičan taj lik O! Nevjerojatan!
On je panker D, ko moj tata, hahaha.

Mislim da sam previše napisala, eh!

Fotka pa Zakon braće / Red Carpet!
OREO COOKIE! < 3

Photobucket
- 22:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e