365 fotki u 365 dana ;)

22.10.2009., četvrtak

211/365

Grozan, ali grooozan dan.

Spavala sam sa sestrom (eh, duga priča, ali sve to vraća u mlađe dane) i probudila se prekasno. Spremila se. Vani mi B trubila već da dođem. Prvi sat - matematika. Jedan sam dobila, a išla sam na instrukcije -.- Kaj je najbolje, na satu sam to znala riješiti, a u testu sam brojeve fulala. Tko zna kaj mi se po glavi motalo. Da. Treći sat - grafička tehnologija. Prezentaciju sam spremila da bi mi lik koji me jučer molil da ju spremim rekao da je ipak on napravio i da ne trebam ja. Oke, lijepo.
Četvrti sat - etika. Otišla sam doma i zabolil me klitić. Dosta!
Doma mi nitko nije vjerovao da sam dobila 1 i razljutili su me odmah. Umorna sam nadasve, ali ne, vježbam matematiku iz koje ću opet dobiti 1 jer budem nekaj smotala. Znam!
Umorna sam još uvijek, sad trebam neka pitanja izmišljati uz prezentaciju. Pa fak of! Nebum! :D
Kućanice i uvod su. Sad ak to krene ispočetka, ubijem nekog.
Idem se tuširati i spavati. Dosta mi je za danas.
A neki lik s masažerima je tu i dere se, cc! Dam ti ja -.-
Glava me boliiiiii!
Ženska na Večeri za 5 je glupa. Kaj si došla ak ti je sve bezveve i niš ne jedeš? edasćčfhldgmysf,dg!
Ae!

Prsti mi mirišu.

Photobucket

Jebemti kako smo glupi, i kako nas znaju provozat,
a koji smo mi kreteni da ne znamo to prepoznat,
Ajme kako smo glupi šta damo da nam rade
a koje smo mi budale nikako da nam se zgade

...
Danas ću spaliti knjige danas ću razbiti ekran
Voda je došla do grla, a mozak je kastriran

Danas ću spaliti knjige, danas ću razbiti ekran
Ne želim biti vaš rob, mozak oslobađam.

- 19:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e