365 fotki u 365 dana ;)

19.06.2009., petak

87/365

Pošto sam danas dobra djevojčica, primila sam se kuhače i skuhala ručak. Usput sam fotkala i odjednom došla na ideju da danas objavim recept za moje punjene tikvice. :D Ne znam ako ih volite ali nije ni bitno zato kaj kad vidite ovo, zavoljet ćete ih, haha :D
Dakle, potebno vam je: puno povrća - paprika, paradajz, luk, tikvice obavezno :D može čak i krastavci sirovi, mrkva, kaj ja znam, kaj hoćete.. mljeveno meso i začini. To je to!
Priprema ide ovako:

Najprije na komadiće izrežete svo povrće koje ste našli i stavite u posudu.

Photobucket

Zatim mljeveno meso popirjate na malo sjeckanog luka (inaće, ak' vam suze oči, dok režete luk u ustima držite vodu - pomaže :D) - iii kak sam si kuharica :D

Photobucket

Dok se mesto pirja, operite tikvice i izrežite ih na pola, te izdubite.

Photobucket

Ovo kaj je unutar tikvice (ono meso od tikvice) narežete na kockice i stavite u posudu s ostalim povrćem koje zatim također stavite pirjati u drugu posudu.

Photobucket

Kad je meso gotovo, dodate ga u posudu s povrćem i pustite da se kuha neko vrijeme u soku od povrća. Probajte tu i tam, naravno :D Kad mislite da je gotovo, punite tikvice.

Photobucket

Stavite peći dok meso i povrće malo ne potamne. Tada izvadite iz pećnice i posipajte ribanim sirom i po želji sezamom.

Photobucket

Gotovo je kada se sir rastopi, a sve zajedno dobije lijepu boju ;) Možete narezati na komade tu tikvicu jer je teško jesti ovak u komadu i poslužite na tanjuru :D

Photobucket

Dobar tek ;)

Photobucket

iiiii počel je mesap , pa sam išla pogledati i pomoći tu i tam nekaj, tak da me praktički cijeli dan nije bilo doma. Umorna sam, al pogledat ću još kak će Zoki pobjediti sad :D a dobro, u biti, svejedno ko pobjedi, bitno je ko bu dulje trajal na estradi, jel. Pametna sam opet.. da!

editujem!
Ipak Bojan, a dobro je, međimurec, kaj buš :D
- 22:51 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e