365 fotki u 365 dana ;)

13.06.2009., subota

81/365

Oh what a beautiful day!
Pa dakle, nakon jednog lošeg, ide jedan dobar dan :) U jutro sam se probudila neobično rano i uhvatila sestru kak se sprema na posao, nešto se zajebavale ovo ono, i ja slučajno spomenula in mjuzik festival, kao da si Martina danas ide kupiti karte.. Važno je napomenuti da sam već mjesec dana dosadna svima doma kak hoću na Lily :) I pita mene sestra ak' još hoću ići. Ja onak: A ne, najbolje da neću..
I malo sim tam ovo ono, iiiiiiiiiiiiiiiii kaže ona da mi da 500kn da si idem po kartu danas. Ja šokirana počela skakati od sreće, naravno, jedva sam do daha došla. Vidit ću Lily

i Ferdinande i Mobyja i Lily i Lily i Lily!

wiiiii, idem na InMusic!


Naravno, odmah sam javila Martinčici pa smo odmah zajedno otišli njezin brat, sestrična, ona i ja do temobajla po karte! I bili smo neizmjerno sretni! Roze su :)

Photobucket

Kasnije smo mislile doma ali je na trgu, ispred crkve bio performans Licem prema dolje, pa smo ostale to pogledati.
Naime, radi se o..

Na jednom mjestu pokušat ćemo skupit 50-tak ljudi različitih kulturnih, socioloških, seksualnih, dobnih, rasnih orijentacija te ovim LPD-om ukazati na sve, ili većinu diskriminacija koje danas u svijetu postoje.
Performans je otvorenog oblika i može sudjelovati tko želi, tko se nađe na tom mjestu u zakazano vrijeme, uglavnom tko se osjeća trenutno ili se ikad u životu osjećao kao DRUGI, kao potlačeni, kao manje vrijedan.


Kul je bilo, pridružile bi se i mi ali.. ne znam zakaj se nismo :D Mi smo promatrale, da! Sjedile u Dallasu, pile cedevitu i promatrale..

Photobucket


Moram ići u Calzedoniu po najlonke u boji, napisati pisma, kupiti nekaj hrvatsko, zapakirati i poslati pisma.. i to je za sad to!
[dont majnd dis, ne da mi se dići s kreveta i napisati to na papiriće pa sam ostavila tu, ko podsjetnik :)]

- 17:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e