365 fotki u 365 dana ;)

25.04.2009., subota

32/365

Umorna sam ko pas i sad ću otići spavati i spavat ću do sutra popodne :D
Iscrpila me ova škola. A dobro, to je sad bio taj tjedan nakon praznika kad mi se toliko teško odviknuti od duuugoog spavanja i priviknuti na buđenje u 6.15! Nakon toga izdržati izazov da ostaneš budan u školi i onda kad dođeš doma, više ti je tako svejedno da odustaneš od spavanja pa rađe visiš na netu/čitaš knjige/gledaš tv i onda kad napokon zaspiš navečer, već dođe jutro i evo tebe opet, umornog, neispavanog, bez volje.
ALI taj je tjedan iza nas :) Još ovaj izdržim do četvrtka (kad ionak imam praksu, ništa strašno.. ili ne?), pa petak 1. maj (jeej!), pa subotu spajamo s petkom i nemamo nastavu (+ profesori idu na izlet :P), pa dođe nedjelja, pa ponedjeljak kad bi morala imati samo 2 sata (jer nemam engleski) i to je jedan od njih tjelesni :D moooram nagovorit majku da mi to opravda pa da spojim taj ponedjeljak s utorkom kad opet nemam nastavu jer je dan škole! 4 dana odmora, pa di ćeš bolje :) Da, planiram..

Danas smo na dizajnu radili naslovnice za knjige pa ću to stavit kad jednom bude gotovo :) Još je u nastajanju.
Kad smo išle doma u gradu (Varaždinu) smo vidjele one kaj stupaju likove pa sam to slikala mobačem, ali nije dobro ispalo (naravno). I još je bio onaj striček kaj vrti onu spravicu, a iz nje onda izlazi muzika. Njega sam isto htjela fotkati ali mi je malo bil bed :D A ono, milijun ljudi oko mene na terasama bulji u njega, a ja da ga fotkam. Ehh!
Pa smo na kolodvoru čekale vlak kad ono, stigne neki striček (broj 2 :) s DSLRom u rukama i fotka onako ležerno. Ajme, kako bih ja voljela tako :D A kad mi je preveliki bed. Ono, jesam po gradu slikala neki dan, ali tam je masa ljudi bila i nisu previše marili za jednu klinku koja ih možda fotka za svoju kućnu kolekciju. Ma ajd', bum se i ja ohrabrila!

Dakle, današnja slika je moj pokušaj da napravim svoj alternativni portret :) Nije baš ispalo kako sam ja zamišljala (kao i uvijek :P) ali imam jako puno ovakvih sličica sebe u različitim pozama tak da ono, jednu bum valjda izabrala. Pa nisam se bezveze fotkala tristo put :D
A ćemo vidit!

Photobucket
(Vau, kak ovaj photobucket pokvari sliku, izgleda ko da je mobitelom slikana :/ )

Ajd idem sad malo čitati Lolitu pa na spavanac.
Pusa bok :)
- 21:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ožujak 2010 (25)
Veljača 2010 (28)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (31)
Studeni 2009 (30)
Listopad 2009 (31)
Rujan 2009 (30)
Kolovoz 2009 (31)
Srpanj 2009 (30)
Lipanj 2009 (30)
Svibanj 2009 (31)
Travanj 2009 (30)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

THA project!

Počela sam 25.3. 2009., a završiti ću 25.3.2010.
To je 365 dana, a ovaj projekt zove se 365project.
Ovo je moj dio puta prema fotografiji koju volim i želim. Istražujem.
Ne volim varati i nastojim biti redovita.
Imam likove i često ih spominjem.
Martina (najbolja), B (crna i iznenađujuća), Č (brbljav i nemoguce dobar), Nevil (močni umjetnik, Canon eos 1000d), Ozren (što je hladnije on je sve manje važan, ali nikad zaboravljen, bicikl), Marko (glupi Soni Erikson).

Mene linkate jednostavno s L ili L365. Ništa drugo, molim lijepo!

Molim Vas da ne uzimate fotografije sa ovog bloga bez pitanja. Ne bih htjela ići toliko daleko da svaku od njih moram potpisivati jer nema smisla, premale su da bi ih za bilo što upotrebljavali osim za postanje na vlastitim blogovima. Dakle, ako već imate neku potrebu stavljati MOJE fotografije na SVOJ blog (ili bilo gdje drugdje) obavjestite me u komentarima, tek toliko da znam.

Likovi e