utorak, 07.07.2009.

Još ne sviće Rujna Zora

Slušati http://www.youtube.com/watch?v=JgWGys_b3xM

Polako sviće zora, moji prijatelji i prijateljice bivaju ubijeni, a ja nježno šećem prema Mostu.

Dosta mi te je.

Dosta mi je Progradiora.

Ti si tek jedna ružna opsjena i uspomena na neka suluda vremena - ružna vremena.

Jesi li ti ubio Lauru Palmer?

I to što nisi...

Žao mi je radi svega, volio bih da je bilo ljepše, volio bih da bude ljepše, slobodnije, nježnije, veselije...

Ma bit će, ne brini, imamo bezbroj života...

Memories
Fade to gray
My smile
Your name
Roof leaks
Dim lights
Low rent
High tide
Boxsprings
Spare change
Your scent
My ways
Your breath
My air
Fog lifts
I stare

You're gone, but I'm there
I'm gone, but you're there
I'm gone, but you're there

Super, reci šta god hoćeš, neću ti dati, odvratni klifote.

Uzdigao sam se.

Kao Fenix?

Kao Penix?

Kurac koji se uzdiže iz Pepela...

I oplođuje Novi Svijet.

04:13 | reci (0) | printaj | #

<< Arhiva >>