profesorr

13.04.2008., nedjelja

Ljubavna Pjesma


Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: Noć je puna zvijezda,
Trepere modre zvijezde u daljini.

Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a katkad je i ona mene voljela.

U noćima kao ova, držao sam je u svom naručju.
Ljubio sam je, koliko puta, pod beskrajnim nebom.

Voljela me, a katkada sam i ja nju volio.
Kako da ne ljubim njene velike nepomične oči.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Pomisao da je nema. Osjećaj da sam je izgubio.

Slušati beskrajnu noć, bez nje još beskrajniju.
I stih pada na duču kao rosa na livadu.

Nije važno što je moja ljubav nije mogla zadržati.
Noć je zvjezdovita i ona je uz mene.

I to je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Moja duša je nespokojna što ju je izgubila.

Pablo Neruda

- 12:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga


poezija koju volim



Izabrana pjesma

anđele
kad me obrubi sjeta
i grebe bol

kad me vreba očaj
i žulja strepnja

kad me lomi tuga

uberi mi
osmijeh svjetlosti


Ivna Talaja




Bože

između mene i mene

lete srebrni leptiri

i otkrivaju mi tajnu Blizine

između mene i mene

sve miriše na Tebe


Ivna Talaja




Linkovi