PROdo's world... or something ^^


savršen tip?

neš mi je sinulo ovih dana... a nikako da nadjem vremena da napišem...

znadete sve one definicije "savršenog tipa muškarca"?
mačo ali se ne boji plakat... rokeraš ali može poslušat i laganice... i još par takvih proturiječnosti?

došo sam do zaključka da TAKAV muškarac pod a... ili je samo jedno od navedenog a drugo folira kako bi vas okrenuo... ili pod b... je schizofreničan...

dakle sljedeći put kad upoznate "savršenog muškarca" cure... pitajte se, ako nema dosje kod psihijatra... koji dio laže ^^

Našvrljano u četvrtak, dana 15.05.2008. u 16:02

Ostavi mi djelić dvoga srca ovdje!
Ako te je post dirnuo, možeš ga Printati ili Arhivirati za sječanje i dugu uspomenu
Komadića srca do sada: 23


Opet ljubav?

Da, da... ovaj tjedan mi je opet ta tema na pameti...
u biti... malo sam išo po random blogovima i vidio koliko depresivnih cura ima uokolo... (nekak dečki uhvate onaj mood kad ih nije briga a cure se sekiraju i udju u depru)... i mislim se kak bi bilo zanimljivo opet malo trčkarat po blogovima... pokušat dignut moral ljudima... ali onda se sjetim da sam tako naletio na svoje zadnje 3 bivše pa se bojim da se opet ne zaletim hehehe...

šta mi se mota po glavi u biti osim toga... činjenica d mi je netko tvrdio da ja uvijek postavljam kriterije za tu moju "ljubav života" a nikad ne kažem "a pošto ona mora to to i to... ja ću to to i to"...
da razjasnimo... koliko god da tražio "savršenstvo" ja postavljam sasvim logične kriterije... dakle ne tražim od nje da bude supermodel ili da ima IQ od 200+... SVE... ali doslovce SVE što tražim od nje je razumjevanje i ljubav... i ISTO TO nudim natrag...
naravno da se svi nadamo tko zna čemu još uz to... ali da li je to na kraju sve bitno?
da li je bitno koliko love ima? kad za tjedan dana možda dobijete na lotu? ili vas pokradu lopovi i ostanete bez sveg?
da li je bitno koliko kila ima? kad može ići za djetu u rku od mjesec dana... ili možda se udebeli za godinu?
da li je bitno koliko je pametna ili glupa ako s njom moš vodit razgovor koji vam oboje paše i zna odgajat djecu? (ne, ovo nije šuvinizam)

da... ovaj post neće pomoći meni da nađem ženu... i rijetko tko me čita pa sumljam da će pomoć ikome da me "bolje razumije"... ali moram ovo izbacit iz organizma i nadat se da možda jednog dana netko bude ovo pročitat i shvatit što jee STVARNO bitno u vezi... i koliko je veza i prava ljubav uistinu vrijedna...

ali... na kraju ću vjerojatno, ko i uvijek, ić spavat sa pomisli "dream on" i ničim drugim... optimistični pesimizam ^^

Našvrljano u ponedjeljak, dana 05.05.2008. u 18:26

Ostavi mi djelić dvoga srca ovdje!
Ako te je post dirnuo, možeš ga Printati ili Arhivirati za sječanje i dugu uspomenu
Komadića srca do sada: 8

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Blogeri koji su mi ostavili dio srca:

Linkovi:


Ja:

O meni: