hit counter eXTReMe Tracker ah, to more :) - prvih sto godina je najteže - Blog.hr

prvih sto godina je najteže

ah, to more :)

krenule mi: s., nera i ja :)

elisabeth, hvala na savjetu kiss psa smo vozile u gepekuthumbup
dva put smo stajale - dva puta je pas skočio iz gepeka na sic od suvozača, dva puta sam ja vrisnula i skoro izletila kroz krov, a nemam kabrio smokin

naravno da smo čekale drugi auto, jer je i. zaboravio vino, pa su se vraćali doma. iako smo se našli na parkingu bille, nikome osim meni nije palo na pamet da obavimo kupovinu hrane odmah, a kako sam već ukazala na par stvari, nisam htjela biti dežurni partbrejker...

uglavnom, hranu smo trebali kupiti u jolly-u šibenik koji radi do 21 h. ali kako se predugo kafedžijalo na prvom stajalištu, u jolly smo stigli u 20,45. ali, to nije sve namcor jolly je baš taj dan, dan sv. mihovila, radio do 20 h naughty yup. no milk today naughty

i tako smo se u veseloj atmosferi još sat vremena vozili do sevida i tješili se kao na onoj reklami za nestea: imamo sunce! imamo morewink

nekako se našla hrana za marendu u lokalnom dućančiću o kakvom u zadnje vrijeme čak i gibo pjevarolleyes

ali smo za ručak imali ribu koju smo sami ulovili: vadili mreže, čistili mreže od ribe, čistili ribu na muliću - ma baš je bilo super dead
uz ribu smo imali "raskošnu" salatu koju sam ja radila i morala baciti pola kupljenih paradajza jer su bili truli. ali su svi svejedno hvalili salatu njami
(ma i bolje da nismo uspjeli kupiti hranu u jollyu, prve smo godine nakupovali ko da idemo na 7 dana skijanja u neku nedođiju, nepotrebno sve.)

šećer na kraju: plivala sam! cerekronila sam! partydva puta u subotu i jednom u nedjelju 01.10!!!cerek sve do otočića!thumbup

slobodno mi zavidite, imate na čemunaughtynaughtynaughty

04.10.2006. u 22:25 | 4 privida demokracije | nije ekološki printat | # | ^ molim ostavite poruku, nema zvučnog signala

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

tko drugome jamu kopa, ne čini proljeće!


radije bih da mi dijete bude peder nego nacionalista - copyright by edo maajka



zašto privremena?

nekako mi je lakše kad pomislim da je sve ovo privremeno, da je prvih sto godina najteže... znam da zvuči crnjak, ali eto, trenutno tako razmišljam. s time da si uvijek dozvoljavam pravo da promijenim misli (namjerno ne kažem stavove). i opet. i opet...

Linkovi

Blog.hr
Blogger.ba
Forum.hr
Monitor.hr
sarajevo-x
coolinarka
gastro
skijanje.yu
skijanje.hr
skijanje.slo
virtual tourist
via michelin

ljudi na čijim blogovima dosta vremena provedoh, a da oni to ni ne znaju (u random poretku):

alexxx
zeko
indija
japan
hong kong, ali i puno više
septy
jazzie
zrinska
xiola
marisi
annie de meni
fashion
she devil
poliglotna
ptica trkačica
wanda
rahatli
umorni konj
ribafish

baklava
švedska hanuma
phata
mirnesa
elisabeth
moke
dervo
plava žaba
corto maltese
dinash
traty
elvis

brojač

Free Counter
Free Counter




mail & chat

tu piši ako nećeš da svi vide ;)