Priroda Djeca Mi

utorak, 24.05.2011.

Malo o potrebama i planovima

Evo nekih planova koje smo si zacrtali i koje nastojimo ostvariti što vlastitim snagama, što kroz donacije:

1. Izgradnja 2 manježa za konje.
Manjež je prostor unutar kojega se treniraju konji i unutar kojega se stječu osnove jahanja
Trebamo jedan manji i jedan veći.

Photobucket


2. Izgradnja sjenice za potrebe radionica na otvorenom i Zajedničkih veselih EKO vrtova
Željeli bismo izgraditi jednu poveću sjenicu od ekoloških materijala s okruglim stolom u sredini,
kako bi se naši polaznici imali gdje skloniti od jakog sunca ii drugih meteoroloških neprilika
tijekom radionica na otvorenom

Photobucket


3.Edukacijski centar
Izgradili smo zgradu našeg malog edukacijskog centra, ali nedostaju nam još znatna sredstva da
bi ju uredili do kraja.
Za sada smo se fokusirali na uređenje prizemlja objekta gdje bi se organizirale radionice i
gdje bi bila postavljena etno zbirka.

Što se tiče daljnjeg razvoja projekata, nastojimo ostvariti blisku suradnju sa školama kako bi
kroz terensku nastavu ili školu u prirodi, naši projekti zaživjeli u još širem obujmu.


Svaka pomoć u ostvarenju ovih ciljava nam je jako dragocjena.



- 17:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 14.05.2011.

"Dobro jutro Hrvatska", prvašići Komareva i djeca polaznici igraonice "Zvončica" NKČ Caprag

Photobucket

Ovo je "starija ekipa". Prvašići Komareva i Capraga i mi pomalo stariji zajedno gradimo potkovu. Bio je to oblik koji je grupa na brzinu odabrala, a bome i na brzinu izgradila.

Photobucket

Svatko pokušava učvrstiti svoj crijep.

Photobucket

Ekipa iz "Dobro jutro Hrvatska", stvarno, ali stvarno baš oni, snimaju naše super-klince.

Photobucket

Početak je to, svatko grabi crijep i treba pomoć gdje smjestiti sebe, a gdje crijep, no, super je to što na kraju sve ispadne dobro.

Photobucket

A ovo je mlada ekipa, divna i super-vrijedna.

Photobucket

Svi zajedno, svatko u svom poslu.


Photobucket

Klasičan posjet kozama - oči u oči jedni s drugima. I to je priča koja uvijek oduševi djecu...

Photobucket

Djeluju jedinstveno i cjelovito.

Photobucket

Ipak su koze odlučile zdimiti za svaki slučaj.

Photobucket


Photobucket

Hranidba kruhom, taj dio koze obožavaju, a djecu silno usrećuje.

Photobucket

Životinje uvijek oduševe djecu. Gledaju se iz daljine jer nas je hrpa novih, kamere su tu, krdo čuva malu bebu pa se ne mazimo, ali volimo se i dalje na daljinu.
Kad smo već kod krda i beba, moram zapisati da su Pegaz i Sinderela stvarali novu bebu 10.04.2011., a Pegaz i Poezy 15.05.2011. Mmmmm, bit će malih beba...

Prilog je emitiran u emisiji "Dobro jutro Hrvatska" 30. 5. 2011.

(ako netko ima snimku, bilo bi lijepo da podijeli s nama koji si nismo uspjeli snimiti wink )

- 12:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 03.05.2011.

Priča o maloj P

Bokić!
Da, ja sam Mala P i rodila sam se danas, oko 12.30
Super je što sam oko sebe uspjela skupiti cijelo susjedstvo. Došli su tu i Branko i Đuro i ekipa mama s dječicom i svi su mi se baš obradovali.
Zakon!
I ja sam se obradovala njima, aliii...

Photobucket

Ovo je MOJA MAMA, predivna je i puno me voli, baš kao i ja nju. I odmah me grli i raduje mi se i uči me i pomaže mi...

Photobucket

A ovo sam, naravno, jaaaaa....Predivna


Photobucket

Bilo je puno posla danas. Morala sam se u kratko vrijeme dignuti na noge, moram priznati da je to malo potrajalo. E, onda sam morala pronaći tu cikuuuuu, moram priznati i to je malo potrajalo. A onda sam počela hodati, vau. Baš mi se sviđa. Odmah sam prošetala po cijelom ispustu, a onda smo vrlo brzo za ostatkom krda otišla na pašu.
To vam je skoro jedan kilometar daleko.
Bilo je divno vrijeme. Krdo me štitilo.
Odjednom je jako zapuhalo, pa zahladilo...Moji prijatelji ljudi došli su po nas, mada znam da su najviše došli po mene jer sam jako mala.
Uglavnom, sad sam u boksu punom toplog sijena, i još uvijek stojim.
Ljudi se pitaju pa kak to da još nije legla, al to je zato što su do sada imali samo dečke.
Mi cure smo jače, možda...

- 20:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 01.05.2011.

Zvukoterapija

Često ljudi pitaju o čemu se tu zapravo radi...
Evo informacija iz prve ruke;

Na rubu znanosti Krešimira Mišaka, tema zvukoterapije i naš dragi gost na imanju terapeut Svemir Vranko:









Osobna iskustva, kako i iskustva polaznika radionica su sjajna i toplo preporučujem da isprobate :-)

- 11:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #