Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/crusader

Marketing

Posao i komuniciranje

Upravo sam se vratio sa seminara kojem je glavnA tema bila upravo komunikacija među ljudima...doduše ovdje se mislilo na onu poslovnu komunikaciju sa podređenima , nadređenima, poslodavcem. Mislio sam da će to biti kao svaki drugi seminar čisto sranje...ali ne ovo je bilo vrlo poučno i primjenjivo u svim aspektima života koji uključuju komunikaciju.
Prvo dobiješ mali test na kojem izrade tvoj mali profil( kao psiho- profil). I svrstaju te u par kategorija , točnije 4

Dominantan - D
Inicijativan- I
postojan -S
Savjestan- G


To se još naziva Disg profil

Dominantni su tipovi oni koji su poduzetni, noevisan,učinkovit,motivirani, samopuzdani
.... ali imaju i mana nestrpljivost, nekad bezobzirnost,strog, krut....
Kaže da u većini slučajeva oni vode poduzeća ,ali nije nužno tako
zatim inicijativni oni koji motiviraju,uzbudljivi su,oduševljavaju imaju mnogo ideja ,ali ne stignu sve obaviti,egoistični,brbljavi
Pa postojani koji su savjesni, točni,precizni,pouzdani,uslužni ,ali upitnog morala,spori,nesnalažljivi
Zatim savjestni temejiti,izdržljivi,ozbiljni,marljivi ali kritčni,neodlučni,moralni i sitničavi....

Ali svi se vjerovali ili ne UKLAPAMO u te 4 kategorije (ne potupno ali večinom...napominjem ima tu još mnogo testova,još mnogo toga)
Poanta toga je da trebamo istražiti svoje potencijale i raditi posao za kojeg smo sposobni i naravno razvijati se. Nije bitno kojem trenutno profilu pripadamo nego bitno je da rastemo.
Da komuniciramo jer danas sutra raditi ćemo i bitno je znati govoriti, pobijediti strah pričanja pred drugim ljudima, iznijeti svoje ideje efikasno i učinkovito...Recimo neko Postojanom tipu osobe ili savjesnom nećemo nastupit sa malo argumenata već sa mnogo informacija o sebi ,svojim sposobnostima i radnim potencijalima, dok neku dominantnu osobu to uopće neće zanimati....njemu se treba prići na posve drugi način npr. čujte meni zbilja treba posao radit ću ga dobro ,znam da ste vi šef i radit ću kako vi kažete.
Svatko ima svoje određene navike koje se mogu iskoristiti.
Da sad ne duljim ...ako nekog ovo interesira toplo mu preporučam da se raspita gdje se održavaju ovi seminari jer zbilja ima fantastičnih stvari. Recimo da li ste znali da u težinu informacije
određuje riječi 7%
ton glasa 43%
gestikulacija 50%

vjerujte sve je istinito jer ako govorite bez tona tj. vrlo tiho reći će ma daj onaj peder nit ga čujem nit ga vidim...ako dodate tona i gestikulacije ...odvažite se bit ćete zamiječeni


Post je objavljen 29.10.2004. u 18:56 sati.