Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/velikibrat

Marketing

hate blog

hatepogodak, blog koji je tipični primjer hate bloga (mrzim...nešto) dao nam je zanimljivu analizu odnosa bloga i pr servisa:

jos malo o političarima

Razumijem da blog nije mogao biti zaobiđen kao novi medij, ali i političari moraju shvatiti prirodu medija koji koriste oni i njihovi PR savjetnici. Otvaranje bloga ima poruku "želim razgovarati sa vama, želim vam nešto reći, želim čuti što imate reći", ali njihovo ponašanje na blogu ne šalje tu poruku. Na blogu Vesne Pusić brisani su komentari i cijeli tuđi blogovi. To ne stvara ozračje razgovora, a takve stvari se na blogu ne mogu skriti.

Zato posjetite http://borismiksic.blog.hr gdje se jedan kolega po zafrkanciji uhvatio malo igrati i preživjeti čak nekoliko dana. Tamo ćete naći i komentar zafrkantskog bloga Milana Bandića koji je pobrisan nekoliko sati nakon otvaranja iako na njemu nije bilo ništa niti najmanje uvredljivog za Vesnu Pusić ili Milana Bandića. Ukoliko političari-blogeri nisu spremni podnijeti malo ironije i cinizma kako onda mogu biti spremni za ozbiljnije izazove? Ako blog kao medij ne može podnijeti isto onda nije vrijedan vremena niti truda za pisanje na njemu.

Od političkih blogova čini se da jedino gospođa Tatjana Holjevac posjeduje dublje razumijevanje interneta kao medija. Budući da u trku ulazi sa pozicije autsidera sasvim je razumljivo da koristi ovako jeftin medij za predstavljanje svog programa. Osim toga prva se i pojavila na blogu i sjajno komunicira sa blogerima. Za nju sam gotovo sasvim siguran da sama piše blog. Ukoliko griješim barem je našla dobru PR agenciju u kojoj su shvatili da posao dobro mogu obaviti samo ukoliko su nevidljivi.


Blog koji je bio zafrkantski i nije uvredljiv a očito nije bio od tog čovjeka http://borismiksic.blog.hr/ ostavljen je takav kakav je. Kad se koristilo ime M.B - pobrisan za par sati. Komentari na jednom oficijelnom blogu koji je reklamiran preko naslovnice blog.hr servisa prema hatepogotku, rezultira brisanjem cijelih blogova...
Kriteriji za brisanje blogova su očito određeno uslovljavanje stvarnosti.

Ukoliko je hatepogodak bio u pravu, Blog.hr bio bi marketinško sredstvo, a ne free medij.
Ali bloggeri nisu novinari, zar ne?


Post je objavljen 30.05.2005. u 19:36 sati.