Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tputovanja

Slapovi pećine 11.03.2017.

Nakon istraživanja staze Grdoselo-Zelengrad-Grdoselski kanjon gdje smo obišle tri slapa: slapove Malenica, slap Crni Puč i Mali slap Butoniga više u postu https://blog.dnevnik.hr/tereputovanja/2020/12/1632316140/grdoselski-kanjon-istrazivanje-11032017.html odlučila sam da odemo vidjet Slapove Pećine, pošto ima vode, a oni su stvarno impozantni. Ovi slapovi su samo aktivni nakon kiša, inaće presuše, a izvor u pećini koliko znam ne presušuje.

Slapovi Pećine su dva slapa visine cca 15 metara (našla negdje na netu) između njih se nalazi pećina u kojoj je izvor.

Njih sam slučajno otkrila 22.03.2016. nakon što sam nešto šturo o njima pročitala u jednom komentaru na nekadašnjem Cvergla blogu, a pisala je ustvari o Velom slapu Butoniga, no kako volim naći ono što nije razvikano tada sam pokušala naći lokaciju preko googla što mi je i uspjelo, te našavši ih na licu mjesta tražila put kako se spustit kad sam došla ne da su me oduševili nego sam ostala bez teksta.

Uglavnom da se vratim - da dođete do njih trebate kad idete iz Pazina ili Grdosela skrenuti za Kršiklu, te vozite do odvojka lijevo za Kras Grdoselski, gdje kad skrenete lijevo odmah parkirate auto s desne strane i dalje nastavite pješke, ako su slapovi aktivni čut ćete ih. Prvo hodate po asfaltu, a onda idete uz rub parcele gdje ćete naići na stazu koja vodi dole do slapova. Ako imate gps, staza je na N 45°17.761 E 013°57.304 .

Pogled na desni slap

pokušaj uslikavanja pećine i slapa

kad se spustite prvo dođete do lijevog slapa

i desni slap

trebate preći potočić da bi došli do ulaska u pećinu i onda pogled iz pećine na lijevi slap

pogled iz pećine

Izvor u pećini

a kad dignete pogled - opa rupa i kamen u njoj

jedna slika iz 2016.kad je bilo manje vode, al sam slikala oba slapa i pećinu u sredini

Mene je ovo mjesto oduševilo, tako da sam pokušala povezat ga u kružnu stazu na više načina, al o tome u idućim pričama.

Post je objavljen 01.01.2021. u 13:34 sati.