Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sub-dom-zivot

7.dio - doggy style na Edwardov nacin

Cim mi je naredio da legnem na krevet potrbuske, shvatila sam to kao da me zeli u doggyju. Kleknula sam okrenuvsi mu ledja i zabacila guzu prema gore. Punim dlanom pljesnuo me po desnoj strani guze, vrisnula sam od iznenadnog udarca od kojeg me koza zapekla.
"Nize. Spusti se nize", naredio je.
Instiktivno sam spustila gornji dio tijela, guzu i dalje drzeci u zraku.
Ponovni pljesak, ovoga puta s lijeve strane. Znatno jaci od prvog. Osjetih navalu endorfina kako mi kola tijelom.
"Zadnji put ti govorim. LEZI dolje".
On hoce da legnem, a ne da mu se prcim!! Boze, ovo ce biti novi nivo jebacine.. Konacno sam legla, pomalo bojazljivo, spustivsi cijelo tijelo na krevet.
"Takva mi trebas", odbrusio je. Oh, da. Zivotinja je budna. Vise nije Edward. Sad je Dominantni Edward. Ili kako sam ga u sebi voljela zvati.. Satir.. Uspaljeni Satir koji siluje svoju nimfu. Doista je tako izgledao. Ostre, muzevne crte lica, dubok, zastrasujuci pogled, snazne gradje, opakog stava i… Velikog kurca. To je bio Satir Edward.

Najprije mi je spojio noge. Posve, jednu uz drugu. Ne misli me valjda tako jebati? Kako ce prodrijeti kroz spojene, ne bas tanke butine? Strgnuo je tangice s mene i licem zaronio u moju guzu. Zadrhtala sam pod novim senzacijama. Lizao je moj supak kao da je sladoled, osjecaj je bio gotovo nalik skakljanju, ali mi je iznimno pasao. Nije lizanje supka to sto me iznenadilo, vec Edwardova ocita zelja da mi to priusti. Rukama mi je oprezno podigao bokove i jezikom poceo maziti moju vaginu, iz koje je vlaga vec dugo tekla u potocima. Ubrzo me naglo spustio nazad na krevet. U silnoj brzini, jedva sam krajickom oka opazila da rukom obuhvaca svoj nabrekli kurac i krece prema meni..
Moje noge su spojene, gotovo prekrizene..
Instiktivno rukom hvatam rub madraca i nespremno osjecam silan udarac u svoju rodnicu, spretan ali grub.. Edward se cijelom svojom tezinom, cijelim tijelom spustio na mene, pritom mi izbivsi nesto zraka iz pluca. Ne mogu mu to zamjeriti - on je jebac mojih snova!! Zelim da bude takav: jak, surov, gladan, nadmocan, siguran u sebe, svjestan toga koliko patim za njim.. Kad god bi me nastojao potlaciti, cinio je to samopouzdano ali ipak oprezno, upoznajuci granice do kojih sam mu se spremna predati.
Izvadio je kurac i ponovno ga spretno nabio, dublje nego prvi put, vjesto udarajuci o stijenke moje maternice. Da, sezao je toliko duboko. Objema podlakticama obuhvatio je moj vrat, sakama se pridrzavajuci za rub madraca, kako bi imao sto bolje uporiste da me moze jebati i jebati do besvijesti.. Vristala sam pod njegovim udarcima, sto od uzitka a sto od boli. Naizmjenicno sam vristala i grizla njegove podlaktice, osjetivsi kako lagano klizim u subspace. Nekako sam u svoj toj euforiji i ekstazi uspjela Edwardu sapnuti sto mi se dogadja i sto to znaci.. Znala sam da cu mu to ubuduce morati detaljnije objasniti, no zasad je bilo samo dovoljno da zna sto mi cini.. Potlacena sam, zarobljena, predana Edwardu na milost, kod kojeg zapravo nema milosti kad mu se oci zamrace.
"Nitko te dosad nije ovako jebao, jel' da droljo?" zasiktao mi je na uho.
"Ne, nitko.. Samo ti.. Najbolji si" mrmljala sam sada vec iz velikih ekstaticnih dubina subspace-a. Misli su otupile u potpunosti, ne mogu govoriti.. Mogu ga samo gristi i osjecati kako mi pogadja G-tocku, zbog cega mi se pica cijedila po njegovom kurcu. Osjecaj je bio euforican, trnci su mi zastrujali kroz cijelo tijelo, a ja sam samo zeljela jos vise, jace, dublje.. U trenutku je nekako izmijenio pozu - malo se odigao od mene i osjetila sam kako svoje bokove jos vise primice mojima.

Onako znojna, slinava, izjebana… Primila sam novi udarac, ali ovoga puta jos dublje i jace no sto sam mislila da je moguce. Osjetila sam njegov kurac kroz stijenke svoje rodnice na krevetu. Kako to bolje opisati.. Preko kreveta, uz koji sam bila priljubljena, osjetila sam Edwardov kurac kako mi struze po unutrasnjosti. Uhvatio me za kosu i povukao unazad - blize k sebi - dok sam ja nekontrolirano ponavljala kako je on najbolji jebac ikad i obozavam njegov kurac. Brizno, u svom stilu, tiho me upitao je li sve ok.. Na sto sam okrenula lice prema njemu i gladno mu uvalila jezik u usta. Oboje smo zastenjali, dobio je svoj odgovor. Jebao me i jebao, duboko, ostro..

Jednom me rukom uhvatio za glavu i licem pribio nazad uz madrac.
"Lee, kako bih te napunio.."
Na trenutke sam se pitala kako mu vise mogu biti privlacna ovako rumena, znojna, rascupana, slinava.. Ali nesto u mojoj ranjivosti ga je palilo, pa mi je konacno raskopcao i grudnjak, ostavljajuci me posve golu, razotkrivenu, izjebanu.
S obzirom da ga u toj pozi nisam mogla vidjeti, zazmirila sam se i fokusirala se na senzacije: pritisak dlana na mom licu, usko ulazenje i izlazenje dugackog, zilavog kurca, jedna ruka na mom lijevom boku, njegovi uzdasi.. Pocela sam ga zamisljati kako izgleda u toj pozi dok me jebe - sve sto sam vidjela je opaka istetovirana zvijer kojoj tako malo fali da me natopi svojim sokovima..

Nakon nekoliko minuta prestao je s grubom jebacinom i vjesto me okrenuo na ledja. Ja nisam sitna cura, ali pod naletom adrenalina njemu sam djelovala laganom poput perca.
Rasirio je moje noge i spustio glavu izmedju njih, licem iznad moje pickice, po kojoj sam vec osjecala toplinu njegova daha.. Cijela sam zatitrala i spontano izvila kicmu, dajuci mu do znanja da zelim i trebam njegov jezik na svom klitorisu, unutar i oko vlazne pice.. Nije me postedio ni trenutka, smjesta je vlaznim jezikom presao uzduz cijele picke, sve od otvora pa do vrha klitorisa. Zacvilila sam, na sto se on zadovoljno podsmjehnuo. Uskoro sam se izvijala pod njegovim jezikom poput macke u tjeranju, grizla jastuke, noktima mu parala kozu na rukama.. Orgazmi su bili bez broja, snazni, njezni, ugodni.. Osjecala sam ih cijelim tijelom.
Nakon sto me posve onasposobio, kleknuo je iznad mene tako da mi je njegov kurac bio ravno pred ustima. Dok sam jos slagala dojmove sexa i intenzivnog svrsavanja, on mi je prstima pritisnuo obraze i tako mi otvorio usta, uspaljeno mi gurnuvsi kitu sve do krajnika. Oci su mi se napunile suzama a on je zazmirio i zabacio glavu prema nazad. Oblizivala sam ga i pusila, te se pritom pitala o cemu li razmislja dok tako zmiri prilikom jebacine ili pusenja... Masta li o cemu? Kome?
"Jednog dana ces ga moci progutati cijelog, i tad cu te jebat u usta bez milosti.." trgnuo me iz misli. Vec tad sam mastala kako sa suznim ocima gutam njegov kurac do kraja, osjecala bih se tako iskoristeno a voljeno, bila bih njegova kurvica.. (Inace, ne volim ovdje pisati o svojim prijasnjim seksualnim iskustvima, ali nekako mi je bitno naglasiti da mi je deep throating uvijek bio tvrda granica, a sada je postajao moj cilj, moja zelja..sve se mijenja u prisutnosti Gospodara.)

Ustima sam pridruzila desnu saku, natapajuci ga slinom, potom njezno klizeci prstima i ustima sve od vrha glavica pa do samih jaja. Edward je i dalje zmirio i izgledao savrseno, mocno, privlacno.. Usmjerila sam fokus na sami glavic i dio kurca ispod njega, jer znam da je na to osjetljiv.. Lickala sam ga, gutala, cuclala, mazila prstima pa dlanom.. Edward je poceo duboko uzdisati i znala sam da se blizi kraju.
Ubrzala sam ritam, osjetila sam kako mu krv siklja kroz kurac koji samo sto ne eksplodira.
I napokon sam zacula dobro poznato stenjanje; uhvatio mi je glavu rukama, nabio kurac u moja usta i izlio ukusnu, toplu, slanu tekucinu za kojom sam toliko zudjela. Popila sam svaku kap. Edward je kurcem jos razmazivao ostatke sperme po mom licu, u cemu sam neopisivo uzivala.

Boze, zelim njegov orgazam u sebi.. duboko, duboko..

Vasa Lee.

Post je objavljen 17.09.2019. u 11:14 sati.