O proizvodu : Ljubavna poruka – sat
I to bi bilo to... On ne smije sadržavati političke, etičke ni religiozne komentare.
Time jamčimo da naše recenzije pišu stvarni gosti poput vas. Jesenski plodovi Jesenski plodovi najbolji su za sezonsko dekoriranje doma. Zatim kliknite zelenu gumb Depozita s dvije strelice u gornjem desnom kutu.
Slične ponude - Ako tražite dobar posao, trebali biste to moći učiniti.
Čistoća 7,8 Udobnost 7,1 Položaj 8,5 Sadržaji 7,1 Osoblje 7,9 Vrijednost za novac 7,2 Besplatni WiFi 8,3 Čistoća 7,7 Udobnost 7,1 Položaj 8,8 Sadržaji 7 Osoblje 7,8 Vrijednost za novac 7,4 Besplatni WiFi 7,8 Čistoća 7,8 Udobnost 7,1 Položaj 8,4 Sadržaji 7,1 Osoblje 7,9 Vrijednost za novac 7,2 Besplatni WiFi 8,8 Čistoća 7,5 Udobnost 7 Položaj 8,6 Sadržaji 7,1 Osoblje 7,6 Vrijednost za novac 7,1 Besplatni WiFi 8 Čistoća 7,9 Udobnost 7 Položaj 8,5 Sadržaji 6,9 Osoblje 7,8 Vrijednost za novac 6,8 Besplatni WiFi 7,8 Čistoća 7 Udobnost 6,1 Položaj 7,9 Sadržaji 6,1 Osoblje 7,2 Vrijednost za novac 6,2 Besplatni WiFi 7,5 Hotel Villa Edera nalazi se na odličnoj lokaciji na venecijanskom otoku Lido, na svega 250 metara od glavnog stajališta vaporetta koji omogućava pristup centru Venecije i Trgu Sv. Ovaj je hotel smješten u mirnom gradskom predjelu, nedaleko od glavnih trgovačkih ulica. U sklopu objekta na raspolaganju je cvjetnjak, gdje ljeti gosti mogu uživati u doručku. Čiste hotelske sobe uređene su u tradicionalnom venecijanskom stilu iz 18. Hotel Villa Edera ukrašen je raznim elegantnim značajkama, među kojima su šarene tkanine i svijećnjaci od vrhunskog Murano stakla. Recenziju mogu ostaviti samo gosti koji su rezervirali smještaj putem Booking. Time jamčimo da naše recenzije pišu stvarni gosti poput vas. Tko bi mogao znati više o besplatnom doručku, ljubaznom osoblju ili mirnoj sobi od gostiju koji su u tom objektu već boravili? Podijelite svoje iskustvo s drugim gostima, bilo ono dobro ili loše. Pritom vas molimo da obratite pažnju na nekoliko važnih smjernica. Vizija vezana uz recenzije Smatramo da recenzije gostiju i odgovori smještajnih objekata iznose razna mišljenja i iskustva koja su od ključne važnosti za goste prilikom odabira smještaja. Standardi vezani uz recenzije Sadržaj korisnika na Booking. Neovisno o tome je li pozitivan ili negativan, svaki ćemo komentar objaviti u potpunosti, što je prije moguće i nakon što provjerimo je li u skladu sa smjernicama Booking. Također ćemo pružiti transparentne informacije o statusu poslanog sadržaja. Nakon što se recenzija pošalje, možete je izmijeniti ako kontaktirate službu za korisnike Booking. Koristit ćemo iste smjernice i standarde za sav sadržaj koji generiraju korisnici, kao i za odgovore smještajnih objekata na taj sadržaj. Svi korisnici mogu iznijeti svoje mišljenje bez obzira na njegovo podudaranje s činjenicama. Smjernice i standardi za recenzije Ove su smjernice kreirane kako bi sadržaj korisnika na Booking. Iste se primjenjuju neovisno o prirodi komentara ili odgovora. Sadržaj korisnika trebao bi biti vezan uz putovanja. Najkorisniji je detaljan sadržaj koji pomaže drugima u donošenju boljih odluka. On ne smije sadržavati političke, etičke ni religiozne komentare. Promotivan sadržaj bit će uklonjen, a bilo kakve poteškoće vezane uz usluge Booking. Sadržaj korisnika treba biti primjeren za globalnu publiku. Molimo vas da izbjegavate korištenje neprimjerenih izraza na bilo kojem jeziku. Komentari i sadržaj koji uključuju govor mržnje, diskriminirajuće izraze, prijetnje, seksualno eksplicitne komentare, nasilje i promoviraju ilegalne aktivnosti strogo su zabranjeni. Sav bi sadržaj trebao biti jedinstven i stvaran. Recenzije su najvrjednije kada su stvarne i neizmijenjene. Vaš je doprinos isključivo vaš. Bilo kakvi pokušaji smanjivanja ocjene konkurenta slanjem negativne recenzije neće se tolerirati. Mišljenja iz recenzija i odgovora objavljenih na Booking. Po zadanim postavkama, recenzije se sortiraju prema datumu recenzije i dodatnim kriterijima kako bi se prikazale najrelevantnije recenzije, uključujući, ali ne ograničeno na: jezik, recenzije s tekstom i recenzije koje nisu anonimne. Dodatne opcije sortiranja mogu biti dostupne prema vrsti putnika, prema ocjeni itd...